بورس پرس
1401/07/09
00:00
شرکت تعاونی پست ۳۰۰ میلیاردی در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس درج شد

با مصوبه کمیته درج فرابورس ، تعاونی پست پیشگامان بادپا با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی به عنوان دویست و هفتاد و سومین نماد در تابلو نارنجی بازار پایه درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، به استناد مصوبه کمیته درج فرابورس، شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا از ۶ مهر با نماد "بازرگام" در گروه اطلاعات و ارتباطات به عنوان دویست و هفتاد و سومین نماد در تابلو نارنجی بازار پایه درج شد.


بر اساس این گزارش، شرکت پست پیشگامان بادپا اولین شرکت تعاونی اپراتور پست غیردولتی دارنده پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارائه خدمات پستی است که در قالب شرکت تعاونی سهامی عام موفق به دریافت پروانه فعالیت کارور (اپراتور) پستی غیردولتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.


این تعاونی در زمینه ایجاد بازار مجازی تولید و واردات و نصب و نگهداری دستگاه‌های فروش هوشمند ATM فعالیت دارد و از مهمترین فعالیت‌های دیگر آن می‌توان به انجام مطالعات و ارائه طرح امور زیربنایی ISP و فیبرنوری و خدمات IT و ICT ، ارائه تمام خدمات پستی در زمینه‌های فیزیکی، الکترونیکی، مالی و لجستیک با استفاده از فناوری های نوین اطلاعات، سرمایه گذاری داخلی و خارجی به عنوان هلدینگ در تمام موارد مرتبط با ارتباطات و فن، تامین و تجهیز نیروی انسانی برای اجرای خدمات پستی و حمل و نقل، تجارت الکترونیک و تجارت سیار و پرداخت و دریافت اینترنتی و فر‌یندهای چهارگانه قبول، جمع آوری ، رهسپاری و توزیع با استفاده از فن‌آوری های نوین اطلاعات اشاره کرد.


این شرکت تعاونی قصد دارد در شرکت های دانش بنیان، نوآور و استارت‌آپ ها در حوزه تخصصی پست و لجستیک و زنجیره تامین فراگیر و کارآفرینی و شتابدهی کسب و کارهای نو و کارآفرینانه در بخش تعاون نیز سرمایه گذاری و فعالیت مستمر داشته باشد.


شرکت پست پیشگامان بادپا با سرمایه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، ۱۱۵ نفر را بطور مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر را بطور غیرمستقیم مشغول به کار کرده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0