بورس۲۴
1401/01/23
12:17
تقدیر ازمدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» در هشتمین همایش ملی «مدیریت جهادی»

در هشتمین همایش سالانه مدیران جهادی کشور، با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، از مدیران برگزیده جهادی کشور تقدیر به عمل آمد.

تقدیر ازمدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» در هشتمین همایش ملی «مدیریت جهادی»

بورس۲۴ : در هشتمین همایش سالانه مدیران جهادی کشور، با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، از مدیران برگزیده جهادی کشور تقدیر به عمل آمد.


«کسری غفوری» مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان، در این همایش که با حضور و سخنرانی محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و جمعی از کارآفرینان و تولیدگران اقتصادی در تالار وزارت کشور برگزار شد، به عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۴۰۰ با اهدای تندیس و لوح همایش مورد تقدیر قرار گرفت.


کسری غفوری، مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» با بیان این که مدیریت جهادی، نرم افزاری برای پیاده سازی اهداف «گام دوم انقلاب» در سطوح مدیریتی کشور در دهه پیش رو است، افزود: برگزیدن مدیران جهادی، این انتظار و توقع را ایجاد می کند که سبک و الگوی بومی مدیریت در کشور در سال های پیش رو، مبتنی بر نگرش هایی باشد که تحقق ایده آل های انقلاب اسلامی را عینیت بخشیده و دستیابی به آن ها را تسریع کند.


به گفته محمدحسین سپهر، رئیس هیات‌مدیره «انجمن مدیریت جهادی کشور»، به‌کارگیری «شیوه جهادی در سطوح مدیریتی»و نیز «تربیت، آموزش وتوسعه فرهنگ و نگاه جهادی» از رویکردهای مدنظر هیات انتخاب مدیران جهادی کشور بوده که هرساله طبق شاخص‌های دقیق، برترین مدیران جهادی کشور را معرفی و تجلیل می‌کند.

انتهای خبر

0
0