آکادمی هلاکوئی
1399/12/15
13:24
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۵ اسفند)

تنها چند روز پس از نزدیک شدن قیمت…

تنها چند روز پس از نزدیک شدن قیمت به ۵۳۰۰۰ دلار، بیت کوین در حالی به مرز ۴۶۰۰۰ دلار رسید که بازار سهام ایالات متحده همچنان به ریزش خود ادامه می دهد. آلتکوین ها نیز اخیرا روند رو به کاهشی را در پیش گرفته اند.


همبستگی BTC با بازار سهام ایالات متحده آن را به پایین می کشد


در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند)، بیت کوین پس از بهبودی از اصلاح یک هفته ای خود، به حدود ۵۳۰۰۰ دلار رسید. هرچند، از آن زمان این دارایی نتوانست دستاوردهای خود را حفظ کند و روند حرکت آن خیلی سریع معکوس شد.


همانطور که دیروز گزارش شد، این اتفاق منجر به شکست قیمت زیر تراز ۵۰۰۰۰ دلاری شد. خرس ها در این نقطه دست از تلاش برنداشتند و در ۲۴ ساعت گذشته فشار خود را بیشتر کرده و BTC را به ۴۶۰۰۰ دلار رساندند.


اگرچه قیمت این ارز رمزنگاری شده تا حدود ۴۷۰۰۰ دلار افزایش یافت، اما از دیروز همچنان حدود ۵٪ کاهش را نشان می دهد. این اتفاق می تواند به همبستگی بالای اخیر بیت کوین با بازارهای سهام ایالات متحده مرتبط باشد که در این هفته تاحدودی ارزش خود را از دست داده اند.


سه شاخص برجسته سهام ایالات متحده، یعنی Dow ، S&P ۵۰۰ و Nasdaq، همگی دیروز پس از یک روز معاملاتی بسیار بی ثبات، با وضعیتی قرمز بسته شدند.


ریزش دوباره آلتکوین ها


کوین های جایگزین از دیروز با کاهش قابل توجه قیمت، از روند ریزشی رهبر خود پیروی کردند. اتریوم با افت ۶ درصدی پیشرو است. دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار در نتیجه این افت قیمت، سطح ۱۵۰۰ دلاری را از دست داد.


بازار 15اسفند - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (15 اسفند)بازار 15اسفند - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (15 اسفند)

Cardano (-۵٪) ، Binance Coin (-۸٪) ، Polkadot (-۱۰٪) ، Litecoin (-۷٪) ، Chainlink (-۱۱٪) ، و Bitcoin Cash (-۷٪) نیز امروز قرمزپوش هستند. ریپل تنها استثنا در میان ده ارز برتر بازار بوده است؛ زیرا XRP تقریبا در همان سطح قیمت دیروز باقی مانده است.


آلتکوین هایی مانند PancakeSwap (-۱۴٪), Polygon (-۱۲٪), NEM (-۱۱٪), Basic Attention Token (-۱۱٪), Synthetix (-۱۱٪), Curve DAO Token (-۱۱٪), Fantom (-۱۱٪), Voyager Token (-۱۱٪) و Algorand (-۱۰٪) بیشترین افت قیمت را در تایم فریم ۲۴ ساعته شاهد بوده اند.


در نهایت، ارزش تجمعی بازار تمام دارایی های رمزنگاری شده از دیروز ۱۱۰ میلیارد دلار کاهش یافته و به ۱.۴۵۰ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0