کارگزاری سهام بارز
1399/11/15
13:32
🔹علت اصلی افزایش درآمد و سود خالص در #وتجارت افزایش 3148% سایر درآمدها در بخش درآمدهای غیر مشاع در پاییز نسبت به تابستان می باشد. 🔹درآمدهای مشاع ...

🔹علت اصلی افزایش درآمد و سود خالص در #وتجارت افزایش ۳۱۴۸٪ سایر درآمدها در بخش درآمدهای غیر مشاع در پاییز نسبت به تابستان می باشد.



🔹درآمدهای مشاع بانک #وسینا در پاییز به علت رشد ۱۲۳٪ سود حاصل از سرمایه گذاریها افزایش یافته ، همچنین هزینه مالیات در پاییز نسبت به تابستان ۶۳٪ کاهش یافته در نتیجه سود خالص افزایش یافته است.



🔹در #وپست علاوه بر افزایش درآمدهای مشاع، در بخش درآمدهای غیرمشاع درآمد کارمزد پاییز ۴۷٪ نسبت به تابستان افزایش یافته است.



🔹در #وشهر به علت افزایش ۲۷٪ سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی، ۳۴ درصدی درآمد کارمزد و ۱۲۰ درصدی مبادلات ارزی درآمدهای بانک افزایش یافته، بانک زیان ده است ولی زیان بانک رو به کاهش بوده است.



🔹در #وزمین درآمدهای مشاع بانک، به دلیل افزایش قابل توجه سود حاصل از سرمایه گذاریها و سپرده گذاریها از ۳۳- میلیارد تومان به ۱۱۹۰ میلیارد تومان، افزایش یافته است، بانک زیان ده است ولی زیان بانک رو به کاهش بوده است.



🔹#وخاور #وکار #سامان به علت کاهش نتیجه مبادلات ارزی، در پاییز با کاهش درآمد مواجه شده اند.



🔹در بانک #وگردش به علت کاهش ۳۷٪ سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی در پاییز نسبت به تابستان، درآمدهای شرکت کاهش یافته است.



🔹در #ونوین به علت افزایش ۲۸٪ سود و وجه التزام تسهیلات و ۲۵۵٪ سود حاصل از سرمایه گذاریها، درآمدهای مشاع بانک افزایش یافته ولی از طرفی در تابستان درآمدهای غیرمشاع بانک به دلیل بالا بودن مبادلات ارزی و همچنین سایر درآمدها، بیشتر از پاییز بوده و این مساله منجر به کاهش سود خالص بانک در پاییز نسبت به تابستان شده است..



🔹در #وملل علیرغم افزایش درآمدهای مشاع بانک به دلیل کاهش سایر درآمدها در بخش درآمدهای غیر مشاع (از ۱۰۰ میلیارد تومان در تابستان به ۱۸- میلیارد تومان در پاییز) درآمدهای بانک کاهش یافته است.



🔹علت اصلی کاهش درآمدهای #وپاسار ، کاهش درآمدهای غیر مشاع بانک بویژه در بخش سایر درآمدها و مبادلات ارزی می باشد.



🔹در پاییز درآمدهای مشاع #وبملت ، به علت افزایش ۲۶٪ سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی، افزایش یافته از طرفی درآمدهای غیر مشاع بانک به علت کاهش قابل توجه در مبادلات ارزی (تابستان ۱۰۲۹۳ میلیارد تومان و پاییز ۱۰۰- میلیارد تومان) کاهش زیادی یافته است.



🔹#وبصادر علیرغم عملکرد خوب در تابستان در پاییز به علت کاهش قابل توجه سود حاصل از سرمایه گذاریها و سپرده گذاریها درآمدهای مشاع بانک از ۵۵۹۱ میلیارد تومان در تابستان به ۴۴ میلیارد تومان در پاییز کاهش یافته است، همچنین سود و وجه التزام فعالیت های غیر مشاع کاهش قابل توجه داشته است.



🔹درآمدهای مشاع #دی در پاییز به علت افزایش ۲۷٪ سهم سود سپرده گذاران و کاهش سود حاصل از سرمایه گذاریها و سپرده گذاریها (از ۱۵۴۳ میلیارد تومان در تابستان به ۳۳۰ میلیارد تومان در پاییز)، کاهش یافته است، درآمدهای غیر مشاع بانک نیز به علت کاهش در سایر درآمدها کاهش قابل توجه داشته است.



🔹#وپارس گزارش ۹ ماهه ارائه نکرده است.

انتهای خبر

0
0