سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/21
08:27
#پتروشیمی ✍️گروه پتروشیمی روند اصلاحی اما به شکل متعادل را طی می‌کند. البته باتوجه به نرخ‌ جهانی اوره و متانول، همچنان شرکت‌های تولیدکننده این محص...

#پتروشیمی



✍️گروه پتروشیمی روند اصلاحی اما به شکل متعادل را طی می‌کند. البته باتوجه به نرخ جهانی اوره و متانول، همچنان شرکت‌های تولیدکننده این محصولات مورد اقبال نسبی هستند. نماگر صنعت با برخورد به میدلاین کانال صعودی در رقم ۱۱۸ هزار واحد نزولی شده و درصورت ادامه‌دار بودن عرضه‌ها در بازار، کاهش تا محدوده ۱۱۰ هزار واحد برابر کف کانال صعودی دور از انتظار نخواهد بود.



🏭در این گروه #خراسان چند روزی است در محدوده ۱۱.۰۰۰ تومان نوسان می‌کند. به نظر خراسان به علت رشد اخیر خود کمی در سطوح فعلی باقی بماند اما چنانچه شاهد افزایش عرضه سهام این شرکت در تابلو معاملات باشیم، ۱۰.۵۰۰ تومان اولین محدوده حمایتی این نماد خواهد بود.



📉در طرف دیگر #نوری را داریم که با رسیدن به محدوده ۱۱.۵۰۰ تومان با افت قیمت در قالب یک الگوی مثلث اصلاحی همراه است. بر همین اساس به نظر می‌رسد اولین سطح حمایتی برای نوری می‌تواند محدوده ۹.۵۰۰- ۱۰.۰۰۰ تومان باشد.



💢و در آخر #آریا را داریم که با واکنش به میدلاین کانال صعودی برابر ۱۱.۵۰۰ تومان روند کاهش را در پیش گرفته و مستعد کاهش قیمت تا کف کانال صعودی یعنی ۱۰.۰۰۰ تومان است.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0