مهدی راد
1400/01/07
23:04
در مورد این سهم خیلی صحبت کردم دیگه واضح تر نمیدونم چطور بگم‌. غالبر مثل ثرود، مومنتوم بسیار خوبی داشته در بالا اومدن. این سهم بنظر من مثل ثرود می...

در مورد این سهم خیلی صحبت کردم


دیگه واضح تر نمیدونم چطور بگم. غالبر مثل ثرود، مومنتوم بسیار خوبی داشته در بالا اومدن.



این سهم بنظر من مثل ثرود میتونه سقفشو رد کنه و رشد خیلی خوبی داشته باشه.



این سهم در قرمز ترین روزهای اسفند نقدشوندگی عالی داشت. صفوف فروشش رو جمع آوری میکردند بدون اینکه عرضه ای کنند. خود بنده چندتا صف فروشش رو جمع کردم (همونطور که گفته بودم بفروشید به من؛ بدون ذره ای انحراف از حرفم خرید داشتم از بازار)



در این بین یکی دو نفر به من پیام دادن در ربات یا اینستاگرام که حدضررشون فعال شده و در صف فروش چیکار کنند.


جواب: بنده نمیدونم چه سیستم معاملاتی این دوستان دارند که سهمی با این شرایط حدصررشون رو میزنه. سهمی که با این مومنتوم از ساختار اصلاحی ۱.۵ ساله خارج میشه رو با دیدت چند تا صف فروش منفی دو درصدی که عموما حجم مبناش هم پر نمیشد، تصمیم به فروش میگیرند فکر نمیکنم بخاطر سیستم معاملاتی باشه بلکه از روی هیجان هست. مشخصا کسانی که به این شکل هیجانی خرید و فروش و حدضر تعیین میکنند با ضرر صف خرید سهمی رو تماشا میکنند که فروختند. یکبار دیگه هم گفتم حتی اگر قصد فروش دارید بالاتر هم میشه فروخت لازم به صف فروش نشینی نیست.



پ.ن.


در مورد ثرود در ربات تعداد زیادی پیام هست. پیامایی هست که ۱۰۰ تومن ۱۰۰ تومن براش مقاومت درمیاوردن میفرستادن برای من میگفتن به فناست و باید بره بشه ۵۰۰ تومن! مورد داشتیم حتی طرف اومده گفته ثرود درپیتیه و ما فلان و بیصار سهمو خریدیم. الان که نگاه میکنم میبینم اونا ۳۰ درصد ضررن و ثرود داره بالای ۶۰ درصد سود.



سخن آخر:


- اقا با دو تا خط و دو تا کانال نمیشه ترید کرد و حدضرر تعیین کرد.


- حدضررهایی که فقط وابسته به قیمت هستند و رفتار چارت و تابلو در اون ها لحاظ نشده باعث افزایش معاملات شما میشن که اکثرا با ضرر بشته میشن و نهایتا ضرر برای شما به همراه دارند.


> تئوری های کلاسیک تو بازار ما یا حواب نمیدن یا بازدهی شون بسیار پایینه.



انتهای خبر

0
0