آکادمی هلاکوئی
1400/10/05
22:50
تحلیل تکنیکال کازماس(ATOM)؛ یک شنبه ۵ دی

پرایس اکشن کازماس (ATOM) در نمودار روزانه ،…

پرایس اکشن کازماس (ATOM) در نمودار روزانه ، طی یک روند صعودی حرکت می کند و به دنبال شکست مقاومت الگوی کف گرد در یک بازه زمانی کوتاه‌تر است. بنابراین، معامله گران به زودی می توانند پس از پایان سال۲۰۲۱ ، یک فرصت عالی درپیش داشته باشند.


نکات تکنیکال مهم در قیمت کازماس


بر اساس نمودار روزانه رمزارز ATOM ، اندیکاتور متحرک نمایی ۲۰ و ۲۰۰ روزه درحال شکل گیری یک کراس صعودی هستند.


حجم معاملات روزانه کازماس با رشد ۱۲۳.۹ درصدی ، ۸۴۲.۸ میلیون دلار است.


1WUIWNxV 300x171 - تحلیل تکنیکال کازماس(ATOM)؛ یک شنبه 5 دی

تحلیل قیمت کازماس:


در تاریخ ۱۶ دسامبر(۲۵ آذر) ، کازماس با عبور از سطح ۲۶ دلاری ، روند صعودی خود را از سر گرفت. از آن زمان به بعد، مومنتوم روند صعودی افزایش یافته و منجر به ادامه آن شد.


قیمت این آلت کوین از مرز ۳۰ دلاری عبور کرده و به سمت سطوح بالاتر پیش میرود. علاوه بر آن، پرایس اکشن روزانه این رمزارز درحال شکل گیری کندل های گاوی است.


بنابراین، به نظر می رسد که قیمت ATOM طی چند روز آینده روند صعودی خود را ادامه دهد و حتی ممکن است از مرز ۳۵ دلاری نیز عبور کند. برخورد صعودی ۲۰ و ۲۰۰ EMA، به اعتبار روند صعودی می افزاید.


شاخص RSI (۶۲) به بالای SMA (۱۴) و میزان (۵۰) رسیده است و همچنان در مسیر پیشروی به سمت ناحیه خرید اشباع قرار دارد.


QWrMDNtj 1 300x171 - تحلیل تکنیکال کازماس(ATOM)؛ یک شنبه 5 دی

نمودار تایم فریم ۴ ساعته جفت ارز ATOM/USD از سر گیری روند صعودی کازماس منجر به شکل گیری یک الگوی کف گرد در نمودار ۴ ساعته شده است. خط گردن این الگو با قیمت ۳۳ دلاری همسطح است. با تثبیت قیمت در بالای آن ، کازماس به احتمال زیاد در مسیر افزایش به مرز ۴۰ دلاری قرار می گیرد.


با این حال، معامله گران باید در تایم فریم کوتاه مدت احتیاط کنند زیرا ممکن است شاهد چند اصلاح جزئی طی این الگو باشیم. بنابراین، معامله گران باید مدیریت ریسک و سرمایه گذاری داشته باشند.


پرایس اکشن ATOM در نمودار روزانه حاکی از آن است که سطوح ۴۰ دلار و ۴۴ دلار پس از خط گردن ۳۳ دلاری ، مقاومت های بعدی این آلت کوین هستند. از سوی دیگر ، سطوح حمایتی آن نیز در حدود ۳۰ دلار و ۲۶ دلار واقع شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0