رمزارز نیوز
1402/03/16
16:31
فروش صدها میلیارد پپه توسط نهنگ‌ها! فصل میم کوین‌ها به پایان رسید؟

میم کوین پپه (PEPE) با روزهای خوب خود فاصله گرفته است و برخی از نهنگ‌های این میم کوین ناچار به تسلیم شده‌اند و… مطالعه مطلب ...

میم کوین پپه (PEPE) با روزهای خوب خود فاصله گرفته است و برخی از نهنگ‌های این میم کوین ناچار به تسلیم شده‌اند و با ضررهای قابل‌توجهی در حال فروش دارایی‌های خود هستند.


به گزارش رمزارز نیوز، نهنگ‌های PEPE در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افت ۱۵ درصدی ارزش دارایی‌های خود بوده‌اند. برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ به ناچار با پذیرش ضرر اقدام به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند.


بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی Lookonchain، حداقل دو نهنگ بزرگ این میم کوین دچار ضررهای قابل‌توجهی شده‌اند. یکی از نهنگ‌ها با آدرسی که به ۰x۴۶۱۴ ختم می‌شود، روز گذشته ۳۷۵.۸ میلیارد توکن PEPE را با ضرری حدود ۱۴۲,۰۰۰ دلار (معادل تقریبا ۷۶ اتریوم) فروخت. نهنگ دیگر، ۲۵۷ میلیارد توکن PEPE (با ارزش ۳۰۶,۰۰۰ دلار) را با ضرری حدودا ۳۵,۰۰۰ دلاری فروخته است.


شرایط بازار برای میم کوین‌ها همچنان در حال وخیمی به سر می‌برد. داده‌های وب‌سایت CoinMarketCap نشان می‌دهد که تقریبا همه میم کوین‌های بزرگ با ضررهای قابل توجهی در حال معامله هستند.


در هفته گذشته، قیمت دوج کوین، میم کوین برتر بازار نزدیک به ۸.۵ درصد افت کرده و قیمت شیبا (SHIB)، پپه (PEPE)، فلوکی (FLOKI)، بون (BONE) و دوج الون مارس (ELON) هم به ترتیب ۸، ۲۶، ۱۵، ۱۰ و ۷ درصد کاهش یافته است.


انتهای خبر

0
0