آکادمی هلاکوئی
1400/10/02
10:10
تحلیل تکنیکال ریپل(XRP)؛ پنج شنبه ۲ دی

ریپل(XRP) بیشتر از یک ماه بود که زیر…

ریپل(XRP) بیشتر از یک ماه بود که زیر خط روند نزولی محدوده شده بود. با این حال، در ۱۸ دسامبر(۲۷ آذر)، قیمت XRP از این مقاومت عبور کرد و به دنبال آن ، با رشد ۱۵ درصدی ، سقف نوسان ۰.۹۱۵ دلاری را به ثبت رساند.


به رغم کاهش مومنتوم صعودی در بازار ، روند صعودی ریپل تا سقف قیمت ۰.۹۵۶ دلاری ادامه یافت. در نتیحه ، سفارشات خرید افزایش یافت و در پی آن ، XRP تا مقاومت ۱.۰۱۵ دلاری مجددا رشد کرد. در مجموع، ریپل از زمان شکستن سد عرضه مذکور، ۲۶ درصد افزایش یافته است.


علیرغم اینکه این روند صعودی بسیار چشمگیر بود ، اما سرمایه گذاران می توانند در این سطوح سیو سود کنند و منجر به عقب نشینی قیمت شوند. در این صورت، خریداران حاشیه‌ای ، فرصت ورود به بازار را خواهند داشت و پس از آن ، ریپل از سطح ۰.۹۵۶ دلاری ، با رشد ۱۵ درصدی به ۱.۱۰۲ دلار افزایش خواهد یافت.


در شرایط بسیار صعودی، قیمت XRP می تواند در مسیر رشد به سقف نوسان ۱.۲۲۲ دلاری قرار گیرد و در بالای آن ، نقدینگی موجود را جمع آوری کند.


XRPPERP 2021 12 23 09 58 59 637758331434286298 300x170 - تحلیل تکنیکال ریپل(XRP)؛ پنج شنبه 2 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز XRP/USD در حالی که تمامی شرایط در راستای رشد XRP مهیا است، اما هرگونه فشار فروش شدید در بازار می تواند سودهای اخیر ریپل را از بین ببرد و سناریوی صعودی مذکور تحت خطر قرار می گیرد. نکته قابل توجه این است که ریپل با کاهش به سمت سطح ۰.۷۵۲ دلاری، هیچ گونه نگرانی ایجاد نمی کند و می تواند بازیابی شود، اما در صورتی که قیمت زیر سطح ۰.۶۸۸ دلاری تثبیت شود ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0