بورسینه
1400/02/22
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #برکت، #شبندر، #فملی و #خودرو به ترتیب در رتبه اول تا پن...

🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #برکت، #شبندر، #فملی و #خودرو به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۲۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۱۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام خدمات انفورماتیک (#رانفور) پس از بازگشایی ۹درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام آلومراد (#فمراد) با افت ۳۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۵۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۵۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۶.۷درصد از کل سهام #فمراد معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۴نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0