بورس پرس
1400/04/03
00:00
خط تولید الیاف سهم بازار پایه ای متوقف شد/ زمان بازسازی چهار ماهه

شرکت حاضر در بازار پایه از توقف خط تولید الیاف و در نظر گرفتن زمان بازسازی چهار ماهه و پیش بینی آغاز فعالیت در آبان ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت موا ویژه لیا از توقف خط تولید الیاف و در نظر گرفتن زمان بازسازی چهار ماهه و پیش بینی آغاز فعالیت در آبان ماه خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.


براین اساس، "شلیا" اعلام کرد: بعد از ده سال کارکرد کوره و مستهلک شدن نسوزها و نشتی مذاب و برقرار شدن اتصال و چندین مورد جرقه در بوشینگ ها خط تولید الیاف متوقف و کوره در وضعیت stand by قرار گرفت و پس از بررسی گزارشات کارخانه و تمام جوانب امر و پیش بینی تمهیدات لازم، مرحله اول از چهار مرحله بازسازی یعنی تخلیه مذاب کوره در دوم تیر آغاز شد.


برای انجام کلیه مراحل بازسازی که شامل تخلیه مذاب، تخریب ، تخریب کامل و ۱۰۰ درصد کوره ، بازسازی و پیش گرم کوره و نصب بوشینگ ها در شرایط عادی و حادث نشدن اتفاقات غیرمترقبه و تامین کلیه ملزومات بازسازی برنامه زمانبندی شده چهار ماه در نظر گرفته شده در صورت پیشرفت عملیات طبق جدول زمانبندی تهیه شده، اول آبان تولید الیاف شروع می شود. شرکت به محض شروع مجدد فعالیت، مراتب را به اطلاع سهامداران خواهد رساند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0