رمزارز نیوز
1402/02/15
13:23
میم کوین جدید پپه قورباغه سر به فلک کشید!

در یک رشد غیرمنتظره در دنیای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال، میم کوین جدید پپه قورباغه (PEPE) شاهد افزایش سرسام‌آور… مطالعه مطلب ...

در یک رشد غیرمنتظره در دنیای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال، میم کوین جدید پپه قورباغه (PEPE) شاهد افزایش سرسام‌آور ارزش بازار خود به نزدیکی یک میلیارد دلار است.


به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های وبسایت CoinGecko، ارز دیجیتال پپه ارزش بازار خود را به مرز یک میلیارد دلار رسانده است. در همین حال، قیمت میم کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته و با یک رشد ۷۸ درصدی، به بالاترین رکورد تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۲۳۲ دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن هم با یک رشد ۲۳۰ درصدی، به بیش از ۷۵۰ میلیون دلار افزایش یافته است (در زمان نگارش این خبر).


افزایش ناگهانی ارزش بازار و حجم معاملات پپه را می‌توان به لیست شدن آن در BitMEX، یکی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، نسبت داد. صرافی BitMEX با لیست کردن پپه به کاربران اجازه داده که این میم کوین را با دلار آمریکا و تتر، با اهرمی تا ۵۰ برابر معامله کنند. پپه همچنین در صرافی‌های بزرگ دیگری مانند OKX، MEXC Global، Huobi و Gate.io هم در دسترس است.


شایان ذکر است که لیست شدن پپه در صرافی‌ها، نه تنها اعتبار این دارایی را تایید می‌کند، بلکه به طور بالقوه معامله‌گران بیشتری را هم جذب می‌کند. با این وجود، نباید فراموش کرد که پپه در درجه اول به عنوان ابزاری سوداگرانه عمل می‌کند. طبق گزارش‌ها، یکی از سرمایه‌گذاران برجسته به نام SmartMoney در کنار شیبا اینو (SHIB)، سود قابل‌توجهی را از پپه به دست آورده که بر ماهیت سوداگرانه این دارایی دیجیتال تاکید دارد.


در حالی که افزایش ارزش بازار و حجم معاملات پپه از پتانسیل بازدهی قابل‌توجه آن خبر می‌دهد، اما نگرانی‌هایی را هم در مورد دستکاری در بازار ایجاد کرده است. به همین دلیل، بسیار مهم است که کاربران هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال پرنوسان و مبتنی بر میم، احتیاط و دقت لازم را به خرج دهند.


انتهای خبر

0
0