ارزینکس
1400/08/28
19:03
💢 امکان پرداخت رمزارزی با پی‌پل در سراسر جهان فراهم شد 🔘 پی پل-PayPal در توییتی اعلام کرد، در نهایت امکان استفاده از سرویس Checkout With Crypto خو...

💢 امکان پرداخت رمزارزی با پی‌پل در سراسر جهان فراهم شد



🔘 پی پل-PayPal در توییتی اعلام کرد، در نهایت امکان استفاده از سرویس Checkout With Crypto خود را برای سراسر جهان فراهم کرده است. این گزینه امکان پرداخت رمزارزی را برای تقریبا ۲۹ میلیون بازرگان و فروشگاه در سراسر جهان فراهم می‌کند که PayPal را به عنوان وسیله پرداخت می‌پذیرند. در ماه مارچ سال جاری، پی‌پل از انتشار سرویس پرداخت «Checkout With Crypto» خود در آمریکا خبر داد و اکنون در سراسر دنیا این امکان فراهم شده است.



🔘 دن شلومن-Dan Schulman مدیر عامل پی‌پل اعلام کرد: "این اولین باری است که می‌توانید به‌طور یکپارچه از ارزهای دیجیتال مانند کارت اعتباری یا کارت نقدی در کیف پول Paypal خود استفاده کنید. پی‌پل راه‌های بیشتری برای کشف رمزارزها در اختیار شما قرار می‌دهد. چه بخواهید آن را بخرید، بفروشید، نگه دارید یا حتی از آن برای پرداخت در میلیون‌ها فروشگاه استفاده کنید." در حال حاضر، پرداخت‌ها تنها با چهار ارز دیجیتال اصلی یعنی بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین امکان پذیر است.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0