رمزارز نیوز
1401/06/31
15:30
افزایش ۱۵۰۰ درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا!

تعداد توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش شگفت‌انگیزی روبه‌رو شده است. به گزارش… مطالعه مطلب ...

تعداد توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش شگفت‌انگیزی روبه‌رو شده است.


به گزارش وبسایت Shibburn که تراکنش‌های توکن‌سوزی شیبا را ردیابی می‌کند، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد SHIBهای سوزانده‌شده تقریبا ۱۵ برابر بیشتر از تعداد توکن‌های سوزانده‌شده در روز قبل بوده است. لازم به ذکر است که بیشتر این شیباها نیز طی یک تراکنش سوزانده شده‌اند.


طبق گزارش‌ها، روز گذشته در مجموع ۱۳۴،۶۵۸،۶۱۸ توکن SHIB (به ارزش تقریبی ۱،۴۱۰ دلار) به آدرس‌های مرده ارسال شده که در این میان، ۱۲۶،۷۳۵،۲۲۳ توکن تنها در یک تراکنش حذف شده ‌است. این آمار نشان می‌دهند که میزان توکن‌سوزی شیبا ۱،۵۰۲ درصد بیشتر شده است.


در همین حال، حساب توییتری [email protected] که توسط توسعه‌دهنده بازی‌های تلفن همراه تراویس جانسون (Travis Johnson) اداره میشود، توییت کرده که در پایان ماه سپتامبر، این تیم حداقل ۲،۵۸۰ دلار شیبا اینو را خواهد سوزاند. این رقم، معادل با ۲۴۶،۶۵۳،۹۱۹ توکن SHIB است.


در اوایل سال جاری بود که جانسون فروشگاه آنلاین خود را به برنامه آمازون متصل کرد و از آن زمان، به طور فعال در سوزاندن توکن‌های شیبا اینو نقش دارد. با این حال و علی‌رغم افزایش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو، قیمت این میم کوین محبوب چندان تحت تاثیر قرار نگرفته و این توکن، همچنان در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱ دلاری معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0