بورسینه
1401/01/20
09:59
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیست...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۲۴۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #لوتوس، #کیمیا #خاورح به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تامین سرمایه لوتوس پارسیان، ۳۶میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #شلرد، #انرژی۱ و #ولساپا در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۸۰میلیارد تومان (۵۷درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۷۰میلیارد تومان (۸۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف معدنی کیمیای زنجان گستران، (#کیمیا) به ۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۷۱میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با فشار فروش ۱۷میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0