آکادمی هلاکوئی
1400/07/30
10:00
آسوشیتدپرس قصد دارد نود چین لینک را برای انتشار داده ها راه اندازی کند

خبرگزاری آسوشیتدپرس(Associated Press) اعلام کرد که نود اوراکل…

خبرگزاری آسوشیتدپرس(Associated Press) اعلام کرد که نود اوراکل چین لینک(Chainlink) خود را راه اندازی می کند تا اطمینان حاصل شود که داده های روزنامه آمریکایی و اعضای پخش کننده آن از نظر رمزارزی مورد تایید قرار می گیرد.


در بیانیه ۲۱ اکتبر(۲۹ مهر) ، آسوشیتدپرس یا AP می گوید توسعه دهندگان قرارداد هوشمند به محض فعال شدن نود به “داده های اقتصادی ، ورزشی و مسابقه ای” این آژانس دسترسی خواهند داشت. بر اساس گزارش AP ، این داده ها برای توسعه دهندگان در دسترس است و می توانند در هر برنامه کاربردی مربوطه به آنها مراجعه کرده و به آنها ارجاع دهند ، علاوه بر ارائه اطلاعات در مورد انتخابات آینده و ارائه خدمات به هنرمندان با NFT دسترسی خواهند اشت.


مدیر فناوری بلاک چین و مجوز داده، Dwayne Desaulniers ، گفت: “فناوری Chainlink راهی ایده آل برای ارائه توسعه دهندگان قرارداد هوشمند در هر نقطه از جهان به دسترسی مستقیم و درخواستی به داده های معتبر اقتصادی ، ورزشی و نژادی AP است.کار با Chainlink به شما امکان می دهد این اطلاعات با هر بلاک چین سازگار باشد.”


AP می گوید دلیل اصلی آن برای تغییر به بلاک چین “اعتماد” بود ، زیرا داده های زنجیره ای ارائه شده “یک پرونده عمومی ، امن و مطمئن از اطلاعات تایید شده” خواهد بود. این خبرگزاری می افزاید که می تواند رویکرد خود را بر اساس پاسخ توسعه دهندگان تغییر دهد.


این اولین تلاش خبرگزاری در زمینه فناوری بلاک چین نیست. گزارش شده است که AP در بررسی راه های تامین حقوق مالکیت معنوی ، حمایت از روزنامه نگاری اخلاقی و پیگیری استفاده از محتوا در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷)با استارت آپ روزنامه نگاری مبتنی بر بلاک چین همکاری کرده است. علاوه بر این ، AP نتایج انتخابات مشاجره برانگیز ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را در این زمینه در بلاکچین اتریوم و EOS منتشر کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0