آکادمی هلاکوئی
1401/04/31
16:10
بنیانگذاران ۳AC روابط خود را با بنیانگذار ترا فاش کردند و اعتماد بیش از حد را مقصر فروپاشی این شرکت می‌دانند

بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری رمزارزی Three Arrow Capital…

بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری رمزارزی Three Arrow Capital (۳AC) که در هفته اول جولای (اواسط تیر) اعلام ورشکستگی کرده بود، سرانجام پس از پنج هفته بی اطلاعی از محل سکونت دوباره ظاهر شدند.


در مصاحبه ای با بلومبرگ، سو ژو (Su Zhu) و کایل دیویس (Kyle Davies)، دو بنیانگذار این صندوق تامینی کریپتو، اعتراف کردند که اعتماد بیش از حد ناشی از بازار صعودی در چند سال اخیر، جایی که وام دهندگان شاهد افزایش ارزش داراریی های خود به دلیل تامین مالی شرکت هایی مانند آنها بودند، منجر به مجموعه ای از تصمیمات بد شد که باید از آنها اجتناب می‌کردند.


ژو همچنین صمیمیت خود را با بنیانگذار ترا یعنی دو کوون (Do Kwon) فاش کرد و ادعا کرد که به نظر او این شرکت قرار بود کارهای بزرگی را انجام دهد. او اعتراف کرد که نزدیکی این شرکت به ترا باعث شد که برخی از زنگ خطرهای مربوط به خود را نادیده بگیرند، که در نهایت منجر به صفر شدن سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری آنها شد.


این دو بنیانگذار ادعا کردند که سرمایه گذاری LUNA (که اکنون به عنوان Luna Classic LUNAC شناخته می‌شود) مطمئنا یک شکست برای این شرکت بوده است. با این حال، مشکل واقعی زمانی شروع شد که بیت کوین به زیر ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد و دسترسی به اعتبار اضافی برای شرکت غیرممکن شد. ژو ادعا کرد که حتی پس از فروپاشی LUNA، فعالیت آنها مثل همیشه بود و توضیح داد:


«در طول آن دوره، ما طبق معمول به کار خود ادامه می‌دادیم. اما بله، پس از آن روز، زمانی که بیت کوین از ۳۰،۰۰۰ دلار به ۲۰،۰۰۰ دلار رسید، این برای ما بسیار دردناک بود. و در نهایت به نوعی میخ در تابوت تبدیل شد.»


هنگامی که از بنیانگذاران درباره محل سکونت و دلیل مخفی شدن آنها جویا شدند، یک سری تهدید به مرگ را دلیل مخفی شدن خود عنوان کردند. این دو مکان فعلی خود را فاش نکردند اما گفتند که در حال نقل مکان به دبی هستند.


آنها هر گونه اتهامی مبنی بر بیرون کشیدن پول قبل از ورشکستگی ۳AC را رد کردند و همچنین درباره خرید قایق ۵۰ میلیون دلاری که در پرونده اخیر دادگاه فاش شده بود، شفاف سازی کردند. ژو گفت که این قایق “بیش از یک سال پیش خریداری شده و برای ساخت و استفاده در اروپا راه اندازی شد” و افزود که این قایق “دارای یک محاکمه مالی کامل است.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0