بورس۲۴
1400/10/30
18:41
انتشار صورت های مالی میاندوره ای ۹ ماهه "تملت"

«تملت» در حالی اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای ۹ ماهه نخست سال جاری را به همراه گزارش گزارش تفسیری مدیریت منتشر کرد، که...

انتشار صورت‌ های مالی میاندوره‌ ای 9 ماهه

بورس۲۴ : شرکت تامین سرمایه بانک ملت اطلاعات و صورت های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.


«تملت» در حالی اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای ۹ ماهه نخست سال جاری را به همراه گزارش گزارش تفسیری مدیریت منتشر کرد که بر اساس این گزارش شرکت توانسته به سود عملیاتی بیش از ۴۰۷ میلیارد تومانی و سود خالص ۳۷۸ میلیارد تومانی در دوره مزبور دست یابد .


بررسی گزارش منتشر شده نشان از آن دارد که درآمدهای عملیاتی تامین سرمایه بانک ملت در دوره ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۰ به بیش از ۴۳۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است.


در همین راستا از سود عملیاتی پیش بینی شده سال ۱۴۰۰، رقمی در حدود ۴۰۷ میلیارد تومان در ۹ ماهه تحقق یافته است. افزون بر این «تملت» موفق شد سود خالص ۳۷۸.۴ میلیارد تومانی را در این ۹ ماهه نخست سال محقق کند و به این ترتیب سود پایه هر سهم «تملت» به ۳۴۴ ریال رسید. یادآور می شود این ارقام با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد تومانی تامین سرمایه بانک ملت برآورد شده است .


همان طور که عنوان شد مجموع درآمدهای عملیاتی شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به ۴۳۵.۸ میلیارد تومان رسیده است که بخش عمده‌ای از این رقم به درآمد حاصل از ارائه خدمات بازارگردانی و سود اوراق بهادار اختصاص دارد.


به طوری که درآمد مزبور حدود ۳۲۰ میلیارد تومان برآورد شده که ۷۳ درصد از درآمد شرکت در نه ماهه سال ۱۴۰۰ را شامل می شود.


همچنین درآمد حاصل از صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت تامین سرمایه بانک ملت در این دوره ۹ ماهه نیز به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده که ۲۳.۵ درصد از درآمدهای شرکت را به خود اختصاص داده است.


این سرفصل از منظر بودجه ای نیز ۸۴ درصد از مبلغ برآوردی را پوشش داده است. شایان ذکر است درآمد حاصل از صندوق های سرمایه گذاری شرکت طی دوره ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ مبلغ ۸۹.۱ میلیارد تومان بوده است.

انتهای خبر

0
0