ایبنا
1400/04/01
10:13
📌شرایط اعطای کارت رفاهی اعلام شد/ سقف پرداختی ۷ میلیون تومان 🔹بانک مرکزی در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرا...

📌 شرایط اعطای کارت رفاهی اعلام شد/ سقف پرداختی ۷ میلیون تومان



🔹بانک مرکزی در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید، «شیوه‌نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید» را به ۵ بانک عامل ابلاغ کرد.



🔸سهام عدالت بر اساس ارزشیابی حداکثر ۶۰ درصد قیمت روز سهام مذکور (بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه) و حساب‌های یارانه نقدی و معیشتی حسب اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و با در نظر گرفتن کسورات مربوط به اقساط وام‌های پرداخت شده قبلی، می‌تواند در زمره وثایق قابل قبول از مشتری مورد پذیرش قرار گیرد.



🔹سقف فردی اعتبار قابل اعطا به مشتری در این طرح حداکثر مبلغ ۷۰ میلیون ریال و مهلت بازپرداخت اعتبار اعطایی به تشخیص موسسه اعتباری حداکثر ۱۸ ماه است. همچنین اعتبار کارت رفاهی برای خرید کالا و خدمات در فروشگاه‌ها و پذیرنده کارت طرف قرارداد اعلامی توسط بانک‌های عامل و طرف قرارداد در سامانه رفاهی ایرانیان امکان‌پذیر است و تراکنش‌های مالی دیگر نظیر برداشت وجه و انتقال وجه از کارت مزبور مجاز نیست.




https://www.ibena.ir/news/۱۲۴۸۹۸/



انتهای خبر

0
0