بورس نیوز
1400/11/21
09:24
عظیمی، معاون فنی بیمه‌های زندگی سرمد شد

با حکم رشنوادی، مدیرعامل بیمه سرمد، روح‌اله عظیمی گل‌تپه به عنوان سرپرست معاونت بیمه‌های زندگی این شرکت منصوب و معرفی شد.


به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، جلسه معارفه عظیمی با حضور محمدعلی اسدی دستیار اجرایی و بازرس ویژه مدیرعامل و محمدرضا مجد رضایی سرپرست معاونت مالی، اقتصادی سرمد برگزار شد و عظیمی در این جلسه، حکم خود را از اسدی دریافت کرد.


محمدعلی اسدی در این جلسه گفت: طراحی و ارائه طرح‌های نوین در حوزه بیمه‌های زندگی، باید به نقطه قوت بیمه سرمد در مقابل محصولات شرکت‌های دیگر تبدیل شود و از آقای عظیمی انتظار داریم بر این حوزه تمرکز بیشتری داشته باشند و به‌زودی شاهد معرفی طرح‌های نوآورانه سرمد در بخش بیمه‌های زندگی باشیم.


وی هم‌چنین بر همکاری مستمر معاونت بیمه‌های زندگی با معاونت مالی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: این دو معاونت باید در حوزه سرمایه‌گذاری منابع بیمه‌های زندگی همکاری تنگاتنگی داشته باشند و با رعایت آیین‌نامه‌های ۶۸ و ۹۷ بیمه مرکزی به نحوی گام بردارند که بتوانیم سود مشارکت در منافع بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم و تکیه‌گاه مطمئنی برای مشتریان سرمد باشیم.


دستیار اجرایی و بازرس ویژه مدیرعامل خاطرنشان کرد: برای توسعه فروش بیمه‌های زندگی نیز باید همکاری خوبی میان معاونت بیمه‌های زندگی و معاونت توسعه بازار شکل بگیرد و با رعایت اصول و مبانی فنی قرارداد‌ها و تعامل با بخش‌های فنی بیمه مرکزی، فروش بیمه‌های زندگی را افزایش دهیم.


عظیمی که پیش‌ازاین، مدیر فنی بیمه‌های زندگی سرمد بود، کارشناسی ارشد اکچوئری از دانشگاه شهید بهشتی دارد.


او که حدود ۲۰ سال در صنعت بیمه کشور مشغول به فعالیت است، پیش از حضور در بیمه سرمد، معاون فنی بیمه آرمان و بیمه حافظ، جانشین معاون فنی بیمه کوثر، مدیر بیمه‌های زندگی بیمه کوثر و بیمه آرمان، عضو شورای فنی بیمه کوثر و آرمان بوده است.

انتهای خبر

0
0