رمزارز نیوز
1401/03/05
15:31
علت رشد پروژه‌های متاورسی سندباکس و دیسنترالند چیست؟

داده‌های بازار نشان می‌دهند که پروژه‌های متاورسی سندباکس و دیسنترالند هفته بهتری را نسبت به بسیاری از… مطالعه مطلب ...

داده‌های بازار نشان می‌دهند که پروژه‌های متاورسی سندباکس و دیسنترالند هفته بهتری را نسبت به بسیاری از پروژه‌های رمزارزی دیگر سپری می‌کند، اما علت آن چیست؟


در تاریخ ۲۶ می، تیم توسعه‌دهنده پلتفرم محبوب سندباکس اعلام کرد که طی یک همکاری با چند پروژه دیگر، قصد دارد یادگاری‌های مربوط به الویس پرسلی (Elvis Presley)، سلطان راک اند رول را در یک دنیای مجازی به نام Elvis On-Chain، جمع‌آوری و عرضه کند. در این پروژه، سندباکس با شرکت Elvis Presley Enterprises، استودیوی وب ۳ Run It Wild و همچنین، پلتفرم دیسنترالند همکاری خواهد کرد.


در همین راستا، مدیر Run It Wild می‌گوید:


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده در این همکاری باورنکردنی، همه رهبران صنعت به ما کمک می‌کنند تا یک مکان ملاقات بی‌نظیر برای طرفداران الویس بسازیم.


طبق گزارش‌ها، تیم سندباکس آواتارهای الویس را برای بازی اصلی خود ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب، طرفداران الویس این شانس را خواهند داشت که در دنیای متاورس به این اسطوره تبدیل شوند. همچنین، قرار است ۱،۹۳۵ توکن غیرقابل تعویض (NFT) منحصربه‌فرد، در Elvis On-Chain عرضه شود. پس از عرضه این توکن‌ها، یک مهمانی بزرگ برای طرفداران الویس به نام The Elvis Block Party هم قرار است در دنیای دیسنترالند برگزار شود.


به دنبال انتشار خبر این همکاری، قیمت توکن SAND پروژه سندباکس ۲۰ درصد و قیمت توکن MANA متاورس دیسنترالند ۹ درصد افزایش یافت.


انتهای خبر

0
0