اخبار سایت بورس تهران
1400/06/21
10:36
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۲۱ شهریور ماه

بازگشایی و توقف نماد های معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۲۱ شهریورماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، گروه صنعتی پاکشو (پاکشو۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد .


داوم تعلیق نماد معاملاتی (غدشت۱)


به اطلاع میرساند؛ علی رغم پیگیریهای انجام شده از ناشر ابهامات موجود در اطلاعات ناشر برطرف نشده است ، لذا تعلیق نماد معاملاتی شرکت دشت مرغاب (غدشت۱) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ تداوم می یابد .


وقفه معاملاتی نماد (ددام۱)، (خپویش۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


به اطلاع می رساند نماد معاملاتی شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (ددام۱)، سازه پویش (خپویش۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت .


وقفه معاملاتی نماد (ددامح۱)


به اطلاع می رساند نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (ددامح۱) با توجه به وقفه معاملاتی نماد اصلی، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت .


بازگشایی نمادهای معاملاتی(حفارس)،(دارو)


به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی شرکت های حمل و نقل بین المللی خلیج فارس(حفارس)،کارخانجات دارو پخش(دارو) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند .


انتهای خبر

0
0