آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
15:50
انتقال ۲۴۰ میلیون XRP، توسط ریپل و صرافی Bithumb!

سرویس محبوب ردیابی رمزارز ویل آلرت (Whale Alert)،…

سرویس محبوب ردیابی رمزارز ویل آلرت ( Whale Alert )، پنج تراکنش بزرگ را مشاهده کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۴۰ میلیون کوین ریپل ( XRP ) را منتقل کرده است. بخشی از آنها توسط غول فناوری ریپل( Ripple ) ارسال شده است.


در همین حال، XRP اکنون می تواند به روشی بسیار ساده تر، با استفاده از آدرس های “قابل خواندن توسط انسان” از گذشته ارسال شود.


ریپل و صرافی سطح بالا، مقدار زیادی XRP را منتقل میکنند


پنج تراکنش سنگین XRP که توسط ردیاب بلاک چین Whale Alert در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند، مجموعا ۲۴۰ میلیون کوین XRP را منتقل کردند.


ارائه‌دهنده خدمات فناوری بلاک چین در سانفرانسیسکو، ریپل، ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ XRP را به یکی از کیف‌پول‌های خود – RL۱۸-VN – که اغلب برای انتقال XRP به سایر نهادها مانند مشتریان ریپل، بانک‌ها، صرافی‌ها، موسسات یا نگهبانی استفاده می‌شود، خدماتی مانند بیت گو ( BitGo ) که سال گذشته توسط گلکسی دیجیتال ( Galaxy Digital ) خریداری شد، منتقل کرد.


با نرخ فعلی، ۶۰ میلیون XRP برابر با ۴۶,۴۷۱,۰۷۶ دلار میباشد.


ریپل 2 - انتقال 240 میلیون XRP، توسط ریپل و صرافی Bithumb!

مابقی این مقدار عظیم XRP که در بالا ذکر شد، توسط صرافی رده بالای بیت هامب ( Bithumb ) کره جنوبی، بین کیف پول هایش جابه جا شد. بزرگترین انبار ذخیره شده توسط این پلتفرم به صورت داخلی ۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ XRP (معادل ۹۹,۸۷۹,۵۳۰ دلار) بود. مابقی هر کدام شامل ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ، ۱۵۰۰۰۰۰۰ و ۱۵۰۰۰۰۰۰ کوین XRP بود.


ریپل 3 - انتقال 240 میلیون XRP، توسط ریپل و صرافی Bithumb!

مقدار کلی XRP منتقل شده ۱۸۳,۸۳۷,۵۷۰ دلار بود.


XRP اکنون می تواند به روشی بسیار ساده تر از قبل ارسال شود


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کیف پول XUMM توسعه یافته توسط XRPL Labs ، یک همکاری استراتژیک با پروتکل FIO به دست آورده است. نتیجه این همکاری، ادغام FIO Send با کیف پول XUMM است که به کاربران این کیف پول اجازه می‌دهد تا XRP را به آدرس‌های «قابل خواندن برای انسان» ارسال کنند و از استفاده از آدرس‌های بزرگ و ناخوشایند تولید خودکار، خودداری کنند.


از این پس، کاربران XUMM می توانند یک FIO Crypto Handle را با فرمت [email protected] یا [email protected] انتخاب کنند. این احتمالا پذیرش پرداخت‌های XUMM و XRP را برای کاربران جدید تسهیل می‌کند، زیرا استفاده از آدرس‌های کریپتو در قالب سنتی متشکل از ردیف‌های طولانی از ارقام و کاراکترها را گیج‌کننده می‌دانند.


از ۱۱ ژانویه(۲۱ دی)، کاربران می توانند دسته های منحصر به فردی را برای ارسال XRP در وب سایت پروتکل FIO انتخاب کنند. این روش رایگان است.


پرایس اکشن اخیر XRP


طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap ، از زمان نوشتن این مطلب، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ، ریپل، با قیمت ۰.۷۶۶۸ دلار در حال تغییر است. XRP در اوایل امروز رشد ۵.۴۱ درصدی را نشان داد و از ۰.۷۳۲۲۵ دلار به ۰.۷۷۱۸۵ دلار رسید.


با این حال، طبق گفته TradingView ، در حال حاضر، این کوین پس از افزایش از قیمت ۰.۷۵۸۸۷ دلار، با قیمت ۰.۷۶۶۶۳ دلار معامله می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0