همفکران
1401/03/22
15:39
#مجمع #شفارا 📌به گزارش همفکران، ضمن تصویب صورت‌های مالی، اعلام شد که با وجودی که سود شناسایی شده است اما به دلیل این که شرکت زیان انباشته دارد، سو...

#مجمع


#شفارا


📌به گزارش همفکران، ضمن تصویب صورت‌های مالی، اعلام شد که با وجودی که سود شناسایی شده است اما به دلیل این که شرکت زیان انباشته دارد، سودی توزیع نخواهد شد.



✅پتروشیمی فناوران، صنایع سلولزی تامین گسترنوین، بانک رفاه کارگران، پتروشیمی امیرکبیر و شرکت گسترش تجارت هامون به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.



✅۴۰۰ میلیون تومان برای بند مسئولیت های اجتماعی با قید این بند که صرف مسائل عمرانی شود، به تصویب رسید.



📌در پاسخ به سوال سهامداران عنوان شد:



✅وضعیت جهانی محصولات پتروشیمی به خاطر جنگ روسیه باعث شده تا قیمت برخی محصولات و مواد اولیه تغییر کند و کاهش یابد به همین دلیل صادر نکردیم و دپو کردیم. براساس برنامه‌ریزی‌ها دست از رقابت منفی با دو رقیب داخلی برداشته‌ایم و با همکاری آن‌ها بازار را تامین می‌کنیم. عرضه‌های در بورس کالا با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به قیمت تمام شده انجام می‌شود. پایین بودن قیمت جهانی و سیاست عرضه ارز صادراتی در سامانه نیما باعث شده تا صادرات توجیه نداشته باشد و ما صادرات نداشته باشیم.



✅متانول سبز پروژه قدیمی است که در فناوران و پتروشیمی فارابی دنبال می‌شد اما با عدم تصویب در تاپیکو این پروژه کلا به کنار گذاشته شد.


Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0