ارزینکس
1400/07/17
09:25
💢 مروری بر پروژه IRIS Network 🔘 این پروژه به منظور ارتقای فناوری بلاکچینی فعلی به وجود آمده است و این امکان را ایجاد می‌کند که هزاران و میلیونها ش...

💢 مروری بر پروژه IRIS Network



🔘 این پروژه به منظور ارتقای فناوری بلاکچینی فعلی به وجود آمده است و این امکان را ایجاد می‌کند که هزاران و میلیونها شغل کوچک و متوسط و حتی ارائه دهندگان مشاغل آزاد مستقل بتوانند خدمات خود را بر شبکه‌های بلاکچینی ارائه بدهند. آنچه که وجود دارد این است که قرارداد‌های هوشمند فقط می‌توانند منطق قطعی را اداره کنند در حالی که مقدار زیادی از منطق تجاری وجود دارد که بستگی به احتمالات دارد و قطعی نیست و ممکن است در زمان‌هایی و تحت پارامترهای محیطی مختلف باشند به خصوص که این روزها سیستم‌های تجاری به صورت فزاینده‌ای به الگوریتم‌های رایانه وابسته هستند از جمله پردازنده زبان طبیعی (NLP)و یادگیری ماشین و الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی.



🔘 برای بهینه سازی تصمیم‌هایی که احتمالا در آنها بسیار دقیق هستند می‌توان از این پروژه استفاده کرد. فناوری بین بلاکچینی موجود که شبکه‌های بلاکچینی را به هم متصل می‌کنند عمدتا برای همکاری طراحی شده است اما این سوال که چگونه می‌توان از منابع ارائه شده در زنجیره‌های مختلف استفاده کرده هنوز بی‌پاسخ مانده مثلا فردی را تصور کنید که برای پرداخت پول یک خانه از قرارداد هوشمند در شبکه پلکادات استفاده می‌کند و اگر پول پرداخت نشود دستگیر خواهد شد این شخص با استفاده از شبکه کازماس و پول‌هایی که با شبکه پولکادات دارد به پرداخت وجه می‌پردازد اما مطابق با زمان از پیش تعیین شده بر شبکه پلکادات ثبت نمی‌شود در این حالت قراردادهای هوشمند احتمالات را در نظر نمی‌گیرند و درخواست دستگیری این شخص به اداره پلیس ارسال می‌شود.



✅ این پروژه با استفاده از مکانیزم‌هایی که دارد و از حوصله این مقاله خارج است به حل و برطرف سازی این دست از اتفاقات می‌پردازد.



🔘 تیم :


موسس پروژه با نام هافیت شی یک تکنسین ارشد و کارآفرینی سریالی می‌باشد این شخص دارای مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه مریلند است.


این شخص برای پروژه WANXIANG BLOCKCHAIN به عنوان CTO فعالیت داشته همچنین به عنوان معمار ارشد برای دو شرکت مالی پیش رو در آمریکا کار می‌کرده.


شخص بعدی هریت کائو نام دارد که بنیانگذار BIANGIE است که در سال ۲۰۱۶ با تمرکز بر ایجاد خدمات هوشمند برای بلاک چین ایجاد شد پیش از این پروژه بیش از ۱۶ سال در IBM در زمینه و سمت‌های مختلف فعالیت داشته از هوش مصنوعی تا تحلیلگر بیگ دیتا و مدیر ارشد تحقیقات.


این شخص دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته رباتیک می‌باشد.



🔘 توکنومتری :



توکن این پروژه IRIS نام دارد و تعداد آن دو میلیارد واحد است و با مارک کپی در حدود ۱۲۴ میلیون دلار حدود ۱.۱۲ میلیون واحد از آنها آزاد شده است و در صرافی‌هایی مثل بایننس و هیوبی و غیره لیست شده است.


نحوه درصد بندی آن به شیوه زیر می‌باشد :


🔰 ۱. فروش خصوصی : ۲۵



🔰 ۲. تیم ۱ : ۱۵درصد.



🔰 ۳. تیم : ۱۰ درصد.



🔰 ۴. فاندیشن : ۱۵ درصد.



🔰 ۵. اکوسیستم : ۳۰ درصد.



🔰 ۶. ایردراپ : ۵ درصد.



✅ نام و نماد شرکت‌های سرمایه گذار بر این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0