آکادمی هلاکوئی
1400/03/30
01:09
Hive Blockchain Technologies کانادا در لیست نزدک تایید شد!

در حالی که کمیسیون اوراق بهادار (SEC) همچنان…

در حالی که کمیسیون اوراق بهادار (SEC) همچنان به توقف لیست Bitcoin ETF ادامه می دهد، معامله گران صرافی های قدیمی، مشتاق به ارائه و در معرض گذاشتن رمزنگاری، به زودی فروش دیگری خواهند داشت.


در اطلاعیه روز جمعه، Hive Blockchain Technologies کانادا فاش کرد که تایید لیست سهام در بورس صرافی نزدک را دریافت کرده است. Hive در حال حاضر در TSX Venture Exchange تحت HIVE.V معامله می کند و بر استخراج بیت کوین و اتریوم تمرکز دارد.


Hive1 - Hive Blockchain Technologies کانادا در لیست نزدک تایید شد!

براساس وب سایت Hive، این شرکت تمرکز ویژه ای بر روی انرژی سبز دارد. موضوعی که به طور فزاینده ای برای منتقدان مصرف قابل توجه انرژی رمزنگاری، مهم است. در این ماه، مایکل سایلور (Michael Saylor)، انباشت کننده بیت کوین، جزئیات شورای استخراج بیت کوین آینده را فاش کرد که علاوه بر سایر وظایف، به روشن کردن تاثیر اکولوژیکی استخراج ارز رمزپایه، کمک خواهد کرد.


در اعلامیه Hive آمده است: “HIVE دارای پیشرفته ترین مرکز داده انرژی سبز در کانادا، سوئد و ایسلند می باشد که ارزهای دیجیتالی جدیدی مانند بیت کوین و اتریوم را به طور مداوم روی Cloud تولید می کنند. از ابتدای سال ۲۰۲۱(زمستان ۱۳۹۹)، HIVE اکثر تولیدات کوین های بیت کوین و اتریوم خود را که در ذخیره سازی ایمن نگهداری می کنیم، جمع کرده است.”


Hive، روز جمعه در ۳.۰۵ دلار کانادا (CAD) بسته شد که در روز ۳.۷۹ درصد کاهش داشت و از قیمت ۶.۸ که بالاترین سطح در سال بود، ۴۴ درصد کاهش داشته است.


از لحاظ تاریخی، ماینرهای بیت کوین نسبت به دارایی پایه، غالبا با مارجین های قابل توجه، عملکرد بهتری داشته اند. تجزیه و تحلیل ماه گذشته نشان داد در حالیکه بیت کوین ۹۰۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشت، چهار مورد از بزرگترین سهام استخراج معدن، ۵۰۰۰ درصد رشد داشتند.


همراه با افزایش قیمت، بسیاری از استخراج کنندگان به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به صداهای قدرتمندی در صحنه سیاسی جهانی هستند. در این ماه، مدیر عامل شرکت Canaan Inc که در نزدک لیست شده، از چین خواست که ممنوعیت استخراج بیت کوین را کاهش دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0