بورس۲۴
1399/10/24
19:52
قیمت جهانی طلا کاهش یافت

نرخ طلا در معاملات امروز افزایش های اولیه خود را با تقویت دلار و بالا ماندن ارزش اوراق قرضه آمریکا از دست داد. قیمت طلا در معاملات امروز افزایش های اولیه خود را با تقویت دلار و بالا ماندن ارزش...

بورس۲۴ : قیمت طلا در معاملات امروز افزایش‌های اولیه خود را با تقویت دلار و بالا ماندن ارزش اوراق قرضه آمریکا از دست داد.


قیمت طلا در معاملات امروز افزایش های اولیه خود را با تقویت دلار و بالا ماندن ارزش اوراق قرضه آمریکا از دست داد، در عین سرمایه‌گذاران در انتظار جزییات بیشتر در مورد اقدامات محرک مالی این کشور هستند. هر اونس طلا با ۸ سنت کاهش ۱۸۵۴.۶۹ دلار فروخته شد.


میشاییل هوسون، تحلیلکر ارشد بازار گفت: «ما این بلاتکلیفی را در مورد آنچه در مورد محرک‌های مالی طی چند ماه آینده صورت خواهد گرفت، داریم و تا زمانی که جزییات بیشتری بیابیم، طلا می‌تواند به هر سمتی برود.»


«ریسک کاهشی برای طلا وجود دارد. نگرانی‌ها در مورد انتظارات تورمی و تقویت دلار به عنوان لنگری است که مانع افزایش قیمت طلا می شود.»


جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا گفته است، فردا از طرحی برای تزریق تریلیون ها دلار به اقتصاد صدمه دیده از کرونا رونمایی خواهد کرد.


منبع: فارس


انتهای خبر

0
0