کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/01/17
14:45
📌عصر امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زرین معدن آسیا با حضور 51.59درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد. 🔷️در این مجمع شهرام کدخدایی مدی...

📌عصر امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زرین معدن آسیا با حضور ۵۱.۵۹درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد.


🔷️در این مجمع شهرام کدخدایی مدیرعامل شرکت زرین معدن آسیا گفت: آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۹۹ بوده است. نسبت به سال ۹۹ در رابطه با میزان درآمد کسب شده ۷۶درصد رشد داشته ایم، در حقیقت می توانم بگویم که سه درصد هم از بودجه پیش بینی شده درآمد بیشتری کسب کردیم.


🔶️او در ادامه افزود: افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته از ۱۸۰ میلیارد تومان به ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. هدف از انجام این افزایش سرمایه مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر از جمله شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان است و هدف بعدی تامین مخارج سرمایه در گردش شرکت است.


🔷️کدخدایی اظهار کرد: شرکت مجموعه زرین معدن آسیا به منظور توسعه زنجیره تامین مواد اولیه خود اقدام به شرکت در مزایده واگذاری پهنه معدنی سرب و روی واقع در شهرستان طبس کرده و موفق به کسب امتیاز بهره برداری از معدن مذکور شده از همین رو جهت احداث و بهره برداری از معدن سرب و روی طبس نیازمند تامین مالی است. افزایش سرمایه شرکت تا پیش از مجمع سالانه شرکت ثبت می‌شود و پس از آن شرکت با تعداد سهام جدید بازگشایی خواهد شد.


🔶️لازم به ذکر است در پایان با موافقت سهامداران افزایش سرمایه ۸۵.۱۸درصدی این شرکت از محل سود انباشته مورد تایید قرار گرفت.



انتهای خبر

0
0