رمزارز نیوز
1401/12/14
13:57
هجوم هزاران پروژه به بلاکچین جدید شیبا!

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، در اظهارات جدید خود اعلام کرده که چندین… مطالعه مطلب ...

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، در اظهارات جدید خود اعلام کرده که چندین هزار پروژه برای همکاری با بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) درخواست داده‌اند. او از جامعه شیبا برای ارسال این درخواست‌ها تشکر کرد و افزود که این باعث می‌شود ارتش شیبا قوی‌تر از قبل شود.


توسعه‌دهنده شیبا در رابطه با این پروژه‌ها گفت که برخی از آن‌ها «باورنکردنی» هستند. کوساما تاکید کرد که آنها در حال بررسی همه درخواست‌های ارسالی هستند و قول داد که پاسخ فرم‌های پر شده آخر هفته ارسال شود.


طبق گزارش‌ها، کوساما همچنین با انتشار توییت دیگری اعلام کرده که مقدمات انتشار شیباریوم در حال اتمام است. وی بار دیگر اعلام کرد که «همه به شیباریوم دعوت شده‌اند».


او همچنین توضیح داد که چرا مدتی است سکوت کرده است. به گفته کوساما، او با همکاری تیم‌های مختلف مشغول به‌روزرسانی به موقع برای عرضه نسخه بتای شیباریوم و همچنین، آماده شدن برای جشنواره SXSW و پیش‌نمایش پروژه SHIB: The Metaverse در آن است.


توسعه‌دهنده شیبا همچنین خاطرنشان کرده که پس از راه‌اندازی شیباریوم، پلتفرم شیباسواپ (ShibaSwap) به عنوان صرافی غیرمتمرکز (DEX) رسمی این شبکه فعالیت خواهد کرد.


انتهای خبر

0
0