رمزارز نیوز
1401/03/30
13:00
۵ رمزارزی که آماده صعود به نظر می‌رسند!

در تاریخ ۱۸ ژوئن، بیت کوین (BTC) به ۱۷،۶۲۲ دلار سقوط کرد و این اولین بار در تاریخ بیت کوین بود که قیمت آن به… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


۱. بیت کوین ۲. سولانا ۳. لایت کوین ۴. چین لینک ۵. بیت کوین اس وی در تاریخ ۱۸ ژوئن، بیت کوین (BTC) به ۱۷،۶۲۲ دلار سقوط کرد و این اولین بار در تاریخ بیت کوین بود که قیمت آن به کمتر از اوج چرخه قبلی خود سقوط می‌کرد. به نظر می‌رسد که سیاست‌های پولی تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده، بحران به‌وجود آمده در پلتفرم وام‌دهی سلسیوس (Celsius) و مشکلات نقدینگی در صندوق سرمایه‌گذاری تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital)، باعث ایجاد حس وحشت در میان معامله‌گران شده است.


دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس میتونی ۳۰,۰۰۰ شیبا جایزه هدیه بگیری!


دریافت جایزه به گزارش سایت کوین تلگراف، با این حال، گاوهای بیت کوین دوباره برگشته‌اند و در تلاش برای بازپس گرفتن ۲۰ هزار دلار به عنوان یک سطح حمایتی هستند. اما آیا آنها می‌توانند نزول قیمتی بیت کوین را در کوتاه‌مدت متوقف کنند؟ اگر چنین اتفاقی بیافتد، کدام رمزارزها از رهبر بازار پیروی خواهند کرد؟ بیایید نمودار ۵ ارز دیجیتال را که این هفته ممکن است عملکرد بهتری داشته باشند، با هم بررسی کنیم.


۱. بیت کوین

در ۱۸ ژوئن، قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت حیاتی ۲۰،۱۱۱ دلار سقوط کرد که نشان‌دهنده از سرگیری روند نزولی است. اما یک نکته مثبت جزئی این‌که، گاوها در کف می‌خرند.


top-5-cryptos-btc-sol-ltc-link-bsv

نمودار روزانه BTC/USDT. خریداران اکنون در تلاش‌اند تا قیمت را به بالای سطح شکست ۲۰،۱۱۱ دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، نشان می‌دهد که کاهش قیمت به ۱۷،۶۲۲ دلار در ۱۸ ژوئن ممکن است یک تله خرسی بوده باشد. سپس، جفت BTC/USDT می‌تواند تا ۲۳،۳۶۲ دلار افزایش یابد، جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره مقاومتی قوی از خود نشان دهند. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در چند روز گذشته در منطقه فروش اشباع بوده که حاکی از افزایش قیمت در کوتاه‌مدت است.


اگر قیمت از ۲۰،۱۱۱ دلار کاهش یابد، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد. این نشان می‌دهد که خرس‌ها این سطح را به مقاومت تبدیل کرده‌اند و این موضوع، احتمال کاهش قیمت به کمتر از ۱۷،۶۲۲ دلار را افزایش می‌دهد. حمایت بعدی در مسیر نزولی، سطح ۱۶ هزار دلار است.


۲. سولانا

در روزهای گذشته، سولانا در یک روند نزولی قوی بوده است. اما واگرایی مثبت در RSI نشان می‌دهد که حرکت نزولی ممکن است در حال تضعیف باشد.


top-5-cryptos-btc-sol-ltc-link-bsv

نمودار روزانه SOL/USDT. اکنون گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ روزه (۳۶ دلار) برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت SOL/USDT می‌تواند به میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ روزه (۵۰ دلار) برسد، جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره دفاعی قوی داشته باشند.


در مقابل، اگر قیمت از (EMA) ۲۰ روزه کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها تمایلی به تسلیم شدن ندارند. سپس، فروشندگان دوباره سعی خواهند کرد که قیمت را به زیر ۲۵ دلار کاهش دهند و مرحله بعدی روند نزولی را آغاز کنند.


۳. لایت کوین

در ۱۸ ژوئن، خرس‌ها تلاش کردند تا قیمت لایت کوین را به زیر سطح حمایت ۴۰ دلاری برسانند، اما دم بلند روی کندل آن روز نشان می‌دهد که گاوها به شدت از این سطح دفاع می‌کنند.


top-5-cryptos-btc-sol-ltc-link-bsv

نمودار روزانه LTC/USDT. در حال حاضر، قیمت به حدود (EMA) ۲۰ روزه (۵۵ دلار) رسیده که سطح مهمی است و باید مراقب آن بود؛ زیرا شکستن و بسته شدن قیمت بالاتر از آن می‌تواند نشان‌دهنده تغییر روند باشد. جفت LTC/USDT پس از آن می‌تواند تا (SMA) ۵۰ روزه (۶۸ دلار) صعود کند.


در مقابل، اگر قیمت از (EMA) ۲۰ روزه کاهش یابد، نشان می‌دهد که روند نزولی باقی مانده و معامله‌گران در حال فروش در رالی هستند. سپس، خرس‌ها تلاش دیگری برای سقوط این جفت به زیر ۴۰ دلار و از سرگیری روند نزولی خواهند داشت.


۴. چین لینک

در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۸ ژوئن، خرس‌ها قیمت چین لینک را به زیر ۵٫۵ دلار رساندند، اما نتوانستند سطوح پایین‌تر را حفظ کنند. این نشان می‌دهد که گاوها در حال خرید در کف هستند.


top-5-cryptos-btc-sol-ltc-link-bsv

نمودار روزانه LINK/USDT. واگرایی مثبت در RSI نشان می‌دهد که حرکت نزولی ممکن است در حال تضعیف باشد. اکنون خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به سمت خط روند نزولی سوق دهند که احتمالا به عنوان یک مقاومت قوی عمل می‌کند. اگر قیمت از خط روند نزولی کاهش یابد، خرس‌ها دوباره تلاش خواهند کرد تا جفت LINK/USDT را به زیر سطح حمایتی ۵٫۵ دلار سوق دهند و حفظ کنند. اگر این اتفاق بیفتد، روند نزولی از سر گرفته خواهد شد.


در مقابل، اگر خریداران قیمت را به بالاتر از خط روند نزولی برسانند، روند می‌تواند تغییر کند. سپس، این جفت می‌تواند به ۱۰ دلار و حتی تا ۱۲ دلار صعود کند.


۵. بیت کوین اس وی

بیت کوین اس وی یک الگوی پهن‌شونده (broadening pattern) را تشکیل داده و خریداران در تلاشند تا قیمت را به بالاتر از مقاومت این الگو برسانند. RSI نیز یک واگرایی مثبت نشان می‌دهد که می‌تواند بیانگر ضعیف شدن حرکت نزولی باشد.


top-5-cryptos-btc-sol-ltc-link-bsv

نمودار روزانه BSV/USD. اکنون جفت BSV/USD می‌تواند به خط مقاومت صعود کند، جایی که خرس‌ها ممکن است سعی در متوقف کردن رالی بهبود داشته باشند. اگر این اتفاق بیفتد، نشان می‌دهد که خرس‌ها به فروش خود در رالی ادامه می‌دهند. این موضوع می‌تواند این جفت را برای مدتی بیشتر در ساختار الگوی پهن‌شونده نگه دارد.


در مقابل، اگر گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت هدایت کنند، نشان می‌دهد که جفت ممکن است به کف رسیده باشد. سپس، این جفت می‌تواند یک حرکت صعودی جدید را آغاز کند که طی آن، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا ۸۰ دلار و حتی، تا ۸۷ دلار افزایش یابد.


انتهای خبر

0
0