همفکران
1400/03/29
08:55
تغییر سهام سهامداران عمده/ عملکرد حقوقی ها در هفته گذشته

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

هفته گذشته بانکی ها از اقبال خوب حقوقی ها بهره مند بودند و همانطور که در طی هفته شاهد حمایت همه جانبه حقوقی ها از سهم های بانکی بودیم در روز آخر معاملاتی یعنی چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه نیز صندوق بازارگردانی بانک ملت ۳۰ میلیون سهم بانک ملت را خریداری کرد. همچنین، شرکت بینش پژوه ایرانیان ۱۸ میلیون از سهام بانک پاسارگاد، موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان وعشایر ۲ میلیون از سهام پست بانک ایرانیان، صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی تجارت ۶۵ میلیون از سهام بانک تجارت و صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان نیز ۴ میلیون از سهام بانک آینده را خریداری کرده است.


در روزهای معاملاتی گذشته شاهد حمایت از سهم های سیمان داراب و مازندران بوده ایم. در روز چهارشنبه نیز در ادامه حمایت از سیمانی ها شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز ۴ میلیون از سهام سیمان تامین را خریداری کرد.


شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا که در روزهای گذشته اقدام به فروش ۸۸ میلیون از سهام شرکت سرمایه‌گذاری هلدینگ غدیر کرده بود روز چهارشنبه نیز ۱۱ میلیون از سهام این شرکت را فروخت.


شرکت مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری بیش از ۳۸۴ میلیون از سهام صندوق بازنشستگی کشوری و ۶۵ میلیون از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری را به فروش رسانده است.


شخص حقیقی اقدام به فروش ۲۱ میلیون سهم از شرکت اعتباری ملل کرده اما بازارگردان ملل در اقدامی حمایتی ۲۵ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرده است ، در ادامه خرید وفروش ها خود شرکت اعتباری ملل نیز ۱۳ میلیون از سهام تامین سرمایه نوین را خریداری کرده است .


انتهای خبر

0
0