آکادمی هلاکوئی
1400/06/03
11:40
تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ چهارشنبه ۳ شهریور

لایت کوین (LTC) در ۲۳ آگوست(۲ شهریور) به…

لایت کوین (LTC) در ۲۳ آگوست(۲ شهریور) به سقف قیمت بالاتری در ۱۹۲ دلار افزایش یافت اما نتوانست در آن حدود حفظ شود. این حرکت منجر به شروع روند نزولی شد که LTC را به کف قیمت پایین تری در ۱۷۱.۶۲ دلار که سطح اصلاحی ۵۰ درصد فیبوناچی همسطح است، رساند.


علیرغم اینکه احتمال از سر گیری روند صعودی در سطح فعلی ،منطقی به نظر میرسد، اما سرمایه گذاران باید مراقب روند نزولی باشند زیرا در حدود ۱۶۰.۸۶ دلار ، امکان شکل گیری یک الگوی کف سه قلو ، فراهم شده است.



با فرض اینکه LTC نسبت به این سطح یک واکنش گاوی نشان دهد ، این روند صعودی باید قیمت را به بالای سطح۱۸۰.۹۱ دلاری برساند تا بتواند به دنبال آن ، به سقف بالاتری در ۲۰۰ دلار و یا بالاتر از آن افزایش یابد. طی این روند صعودی ، لایت کوین از ۱۷۱.۱۶ دلار تا ۲۰۰ دلار ، ۱۶ درصد رشد می کند.


حتی در شرایط بسیار صعودی ، لایت کوین می تواند از ۱۷۱.۱۶ دلار با رشد ۳۰ درصدی به ۲۲۵.۰۵ دلار برسد.


LTCPERP 2021 08 25 09 52 02 637654622785484583 300x170 - تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ چهارشنبه 3 شهریور

نمودار ۱۲ ساعته جفت ارز LTC/USDT اگرچه شرایط برای لایت کوین صعودی به نظر میرسد اما ، فعالان بازار باید نسبت به هر گونه روند نزولی که بتواند قیمت را به زیر مرز میانی محدوده قیمتی معاملات در ۱۷۱.۱۶ دلار کاهش دهد ، احتیاط کنند. این حرکت می تواند لایت کوین را در مسیر شکل گیری کامل الگوی کف سه قلو در قیمت ۱۶۰.۸۶ دلار قرار دهد.


اگر چنین تحولی روی دهد ، روند صعودی تحت فشار قرار می گیرد و در صورتی که فشار فروش بتواند قیمت را به زیر ۱۶۰.۸۶ دلار کاهش دهد ،سناریوی صعودی مذکور باطل خواهد شد.به دنبال آن ، این روند نزولی می تواند منجر به سقوط لایت کوین به سطح ۱۴۹.۲۰ دلاری شود.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0