اقتصاد آنلاین
1400/05/18
15:26
بیشترین ارزش معاملات سهام(۱۸مرداد)/ فلزی ها معاملات برتر را به نام خود زدند

امروز معامله‌گرها ۲۵۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۵.۵درصد از کل سهام شهد معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۷۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فخوز»، «پترول»، «شستا» و «دی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۲۵۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، فولاد خوزستان پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۵میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام تولیدی پلاستیک شاهین (پشاهن) با رشد ۳۳درصدی و سهام بیمه ملت با رشد ۱۶درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کردند.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۸۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۵.۵درصد از کل سهام شهد (غشهد) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۵نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.05.18
رتبه بندی ارزش معاملات 00.05.18.gif
انتهای خبر

0
0