بورس۲۴
1400/06/15
13:18
حقیقی های بورس ، امروز سهام پالایشی را انتخاب کردند

گروه فرآورده های نفتی که طی سه روز معاملاتی اخیر صدرنشین خروج حقیقی ها بود امروز با اقبال خوبی از سوی آن ها رو به رو شد و عنوان صدرنشین ورود پول حقیقی را به خود اختصاص داد. در مقابل گروه محصولات شیمیایی شاهد بیشترین خروج پول از سوی حقیقی ها بود...

حقیقی های بورس ، امروز سهام پالایشی را انتخاب کردند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز دوشنبه ۱۵ شهریور بازار سرمایه با ۱۰ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.


معاملات امروز بورس با تراز مثبت نقدینگی حقیقی و ورود ۳۹ میلیارد تومان به پایان رسید. امروز چهارمین روز پیاپی است که شاهد تزریق نقدینگی خرد به بازار هستیم. بیشترین خریدهای انجام شده توسط حقیقی ها به ترتیب شبندر، آریان، شاوان، کگل، تاپکیش، شستا، پرداخت، دانا، افق و لپارس بودند. عمده ترین فروش هایی که حقیقی ها به حقوقی ها انجام دادند در نمادهای فولاد، نوری، وپاسار، فارس، بوعلی، کوثر، وغدیر، واحیا، ملت و وبملت صورت گرفت.


گروه فرآورده های نفتی که طی سه روز معاملاتی اخیر صدرنشین خروج حقیقی ها بود امروز با اقبال خوبی از سوی آن ها رو به رو شد و عنوان صدرنشین ورود پول حقیقی را به خود اختصاص داد. در مقابل گروه محصولات شیمیایی شاهد بیشترین خروج پول از سوی حقیقی ها بود.


در پایان بازار شاخص کل سبزپوش بود اما نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشت. امروز شاخص کل بیش از هزار واحد رشد کرد و به محدوده ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار واحد رسید. نمادهای کگل، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر مثبت و فولاد، وغدیر، ومعادن و شستا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند. شاخص هموزن هم بیش از ۲ هزار واحد رشد کرد و در آستانه ارتفاع ۴۷۰ هزار واحدی قرار گرفت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0