آکادمی هلاکوئی
1401/02/28
19:40
معامله گران دوج کوین ممکن است به زودی قادر به مبادله دوج در Robinhood بدون کارمزد شبکه باشند

پلتفرم معاملات سهام Robinhood گفته است که کیف…

پلتفرم معاملات سهام Robinhood گفته است که کیف پول جدید و غیرامانی «Robinhood ۳» به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه های شبکه، کلیدهای رمزارزی خود را نگه دارند، بازدهی کسب کنند و کریپتوها از جمله توکن‌های غیرمثلی (NFT) را مبادله کنند. در این بیانیه آمده است که معاملات نیز بدون کمیسیون خواهند بود.


کاربران می توانند NFT های خود را ذخیره کرده و برای اولین بار با کیف پول دیجیتالی Web۳ این شرکت به بازارهای آنلاین متصل کنند. وقتی این کیف پول راه اندازی شود، Robinhood در رقابت مستقیم با Coinbase و استارت آپ هایی مانند MetaMask خواهد بود. به گفته Robinhood، کیف پول جدید این شرکت پس از اتمام لیست انتظار در سطح بین المللی در دسترس خواهد بود.


در طول سال گذشته، صنعت تجارت Robinhood به طور چشمگیری افت کرده و درآمد آن در سه ماه منتهی به ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) ۴۳ درصد کاهش یافته است. ارزش سهام این شرکت از زمان عرضه عمومی در ماه آگوست (مرداد ۱۴۰۰) بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته و اکنون ۸۸ درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است.


در تلاش برای افزایش درآمد و رشد کاربران، Robinhood ویژگی‌های جدید ارزهای دیجیتال را اضافه کرده است و در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین)، ساعات معاملات سهام را افزایش داد. مشتریان نسخه اولیه این کیف پول رمزارزی را در ماه آوریل (فروردین) دریافت کردند که در برنامه Core Robinhood در دسترس خواهد بود.


کیف پول قبلی به کاربران Robinhood امکان دسترسی به اکوسیستم بلاک چین بزرگتری را می داد، اما درعوض امکان ادغام سرویس های مبتنی بر اتریوم یا پشتیبانی از NFT ها در آن وجود نداشت. عملکرد آن کیف پول نیز به دارایی هایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین اس وی، دوج کوین، اتر، اتر کلاسیک و لایت کوین محدود بود.


Robinhood دارای ۴۱/۰۵ میلیارد دوج کوین است


با توجه به اطلاعات DogeWhaleAlert، یک حساب توییتر اختصاص داده شده به تراکنش‌های دوج، Robinhood همچنان دوج کوین را به نمایندگی از مشتریان خود نگه می‌دارد.


طبق بروزرسانی اخیر توییتری که توسط DogeWhaleAlert ارائه شده است، اپلیکیشن Robinhood در حال حاضر در مجموع ۴۱,۰۵۱,۶۵۶,۷۳۳ دوج کوین به ارزش ۳,۶۵۴,۵۸۲,۶۸۹ دلار دارد. این مقدار ۳۰/۹۴ درصد از عرضه در گردش دوج کوین است.


طبق این توییت، دارایی های دوج کوین در دو کیف پول ۳۳۳۴۹۵۹ و ۱۶۹۹۲۷۵ با هشت آدرس دیجیتالی شناخته شده نگهداری می شوند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0