ایبنا
1400/11/11
13:19
تداوم سبزپوشی بورس برای چهارمین روز پیاپی

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۱۰ هزار و ۲۲ واحدی معادل ۰.۷۸ درصدی به یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۶۹ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۸۷ واحدی به ۱۷ هزار و ۶۱۸ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایبنا ، امروز تالار شیشه‌ای در معاملات سومین روز کاری هفته (دوشنبه یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی همه شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۴۷۳ واحدی معادل ۰.۷۸ درصد به رقم ۳۱۹ هزار و ۴۹۴ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۹۶۶ واحدی، عدد ۳۳۰ هزار و ۷۲۶ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۸۶۲ واحدی به رقم ۲۰۷ هزار و ۵۷۴ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۱۴۸۳۴ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۲۵۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۰۰۶۹ واحد افزایش به رقم ۹۹۱ هزار و ۹۵۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۱۷۴۵ واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۳ واحد را به نمایش گذاشت.



بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی وبملت، فولاد، کگل، شتران و خودرو با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبتی در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی شپدیس، پارسان و غکورش تاثیر منفی در برآورد نماگر کل بورس داشتند.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در سومین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۷ میلیارد و ۶۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۴۱۸ هزار و ۳۲۹ نوبت معامله و به ارزش ۴۶ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد وبملت(بانک ملت) با ۵ درصد رشد و پس از آن، نمادهای فجر، فنوال، حفارس و کاذر بود. همچنین نماد معاملاتی بشهاب(لامپ پارس شهاب) با ۴.۹ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای بسویچ، ولغدر، غنوش و بکاب قرار گرفتند.




انتهای خبر

0
0