رمزارز نیوز
1402/03/07
12:26
پیش‌بینی یک رالی صعودی برای شیبا اینو در روزهای آینده!

در سه هفته گذشته، قیمت شیبا اینو (SHIB) بالاتر از خط روند حمایتی الگوی مثلث متقارن خود بوده است. در طول این… مطالعه مطلب ...

در سه هفته گذشته، قیمت شیبا اینو (SHIB) بالاتر از خط روند حمایتی الگوی مثلث متقارن خود بوده است. در طول این ادغام، عدم موفقیت فروشندگان در پیگیری حمله خود (کندل‌های قرمز) نشانه انباشت فعال توسط خریداران بود. از آنجایی که هیچ روندی برای همیشه باقی نمی‌ماند، انتظار می‌رود که قیمت SHIB در روزهای آینده افزایش یابد.


در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۸۵۵ دلار معامله می‌شود و به حرکت جانبی خود زیر مقاومت افقی ۰٫۰۰۰۰۰۹۱ دلار ادامه می‌دهد. علاوه بر این، شکل‌گیری یک کندل دوجی (Doji candle) در نمودار روزانه نشان می‌دهد که معامله‌گران هنوز جهت حرکت قیمت را تعیین نکرده‌اند و به همین دلیل، تثبیت قیمت ممکن است برای چند روز دیگر ادامه یابد.


پیش‌بینی یک رالی صعودی برای شیبا اینو در روزهای آینده!

با این حال، داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که خط روند حمایتی در الگوی مثلث قبلا به حرکت‌های صعودی قابل‌توجهی منجر شده است. برای مثال، در بازه زمانی ژوئن تا آگوست ۲۰۲۲، شیبا یک رشد ۱۵۵ درصدی و در ژانویه ۲۰۲۳، یک رالی صعودی ۱۰۱ درصدی را تجربه کرد.


بنابراین، اگر یک بریک آوت صعودی بالاتر از سطح مقاومتی ۰٫۰۰۰۰۰۹۱ دلار اتفاق بیفتد، می‌تواند نشان‌دهنده آغاز یک رالی صعودی جدید برای شیبا باشد. در چنین سناریویی، قیمت SHIB ممکن است یک رشد حدودا ۵۰ درصدی را تجربه کند و به خط روند بالاسری برسد.


در این میان و علی‌رغم حرکت جانبی قیمت، شیب رو به افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه قابل مشاهده است. این واگرایی صعودی نشان‌دهنده افزایش فشار خرید در خط روند پایین‌تر و تاییدی برای رشد احتمالی است.


انتهای خبر

0
0