ارزینکس
1400/07/03
22:55
💢 کاردانو Cardano با چین‌لینک Chainlink برای ادغام اوراکل در قراردادهای هوشمند پیشرفته همکاری می‌کند‌ 🔘 تیم کاردانو به تازگی یک پست وبلاگی منتشر ک...

💢 کاردانو Cardano با چین‌لینک Chainlink برای ادغام اوراکل در قراردادهای هوشمند پیشرفته همکاری می‌کند



🔘 تیم کاردانو به تازگی یک پست وبلاگی منتشر کرده است و همکاری جدیدی با Chainlink را اعلام کرده است. در این همکاری مشترک بناست اوراکل‌های چین‌لینک در شبکه کاردانو ادغام شود. همکاری جدید این دو شبکه به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا قراردادهای هوشمند را برای برنامه‌های Cardano DeFi ایجاد کنند. ادغام این اوراکل‌ها با شبکه کاردانو کمک می‌کند تا توسعه‌دهنده‌ها داده‌های نهادی که از چین‌لینک ارائه شده‌اند را در قراردادهای هوشمند خود ارائه دهند.



🔘 برای مثال اوراکل‌ها از برنامه‌های پیش‌بینی که با داده‌های ورزشی و داده‌های آب و هوایی لازم برای برنامه‌های پارامتری سروکار دارند پشتیبانی می‌کنند. بنیان‌گذار IOHK چارلز هاسکینسون اظهار داشت که اوراکل‌های Chainlink برای قراردادهای هوشمند پیشرفته ضروری هستند و داده‌های واقعی را در اختیار بلاک چین کاردانو قرار می‌دهند. وی تاکید کرد که کاردانو قصد دارد بهترین ابزارها را برای ایجاد راه‌حل‌هایی که کاربرد واقعی دارد در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.



📌 منبع خبر




انتهای خبر

0
0