اقتصاد آنلاین
1400/03/26
14:23
کدال ‌نگر ۲۶خرداد۱۴۰۰ / تغییر در سود و درآمد پالایشی‌ها

ورازی و فاذر از ثبت افزایش سرمایه‌های خود اطلاع دادند، بمپنا از افزایش قیمت سوخت نیروگاهی خبر داد و پیزد و اروند صورت‌های مالی سالیانه خود را منتشر کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی ؛ کدال‌نگر ۲۶خرداد ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«لوتوس»: حسابرس و بازرس قانونی شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با افزایش سرمایه ۲۹۰درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.


«ورازی»: افزایش سرمایه ۵۳۰درصدی شرکت بیمه رازی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها ثبت شد.


«فاذر»: شرکت صنایع آذر آب از ثبت افزایش سرمایه‌ای هزار و ۷۰۰درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.


اطلاعیه‌ها

«شراز»، «شبریز» و «شبندر»: شرکت‌های پالایش نفت شیراز، تبریز و بندرعباس از تغییر نرخ نفت خام و فرآورده‌ها در اسفند ۹۸ خبر دادند.


«غگل»: شرکت شرکت گلوکوزان اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت سهام خود را منتشر کرد.


«دروز»: شرکت روزدارو از اعطای مجوز سرمایه‌گذاری به یک شرکت سرمایه‌گذار خارجی در طرح تولید مکمل‌های تغذیه‌ای خبر داد.


«بمپنا»: شرکت تولید برق عسلویه مپنا از افزایش قیمت سوخت نیروگاهی خبر داد.


«وشهر»: بانک شهر اعلام کرد مزایده فروش بخشی از املاک مازاد بانک بدون نتیجه ماند.


پرداخت سود

«دامین»: بنابر اعلام شرکت داروسازی امین، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۳۰۳ریال سود کسب کرده است و ۹۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.


«شغدیر»: شرکت پتروشیمی غدیر، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱۰,۱۹۷ریال سود محقق کرده ‌است که ۱۰,۰۰۰ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«شگویا»: شرکت پتروشیمی تندگویان، اعلام کرد ۷۷۵ریال از ۷۸۰ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.


«تکنار»: بنابر اعلام شرکت مجتمع معادن مس تکنار، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ به ازای هر سهم ۴۵۶ریال سود کسب کرده است اما هیچ مبلغی بین سهامداران توزیع نخواهد.


«چکاوه»: شرکت صنایع کاغذ‌سازی کاوه، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱,۲۷۴ریال سود محقق کرده‌است که ۳۵ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«کرازی»: شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی، اعلام کرد ۴۰۰ریال از ۱,۸۰۹ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.


«برکت»: بنابر اعلام شرکت گروه دارویی برکت، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۳۳۹ریال سود کسب کرده است و ۳۱۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.


«پیزد»: شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد اعلام کرد سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۱۷ واریز خواهد شد و سهامداران غیر سجامی برای دریافت سود باید از ابتدای دی ماه پرداخت خواهد شد.


«ومهان»: بنابر اعلام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۲,۳۸۸ریال سود کسب کرده است و ۱,۰۰۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.


صورت‌های مالی

«اروند»: طبق صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، پتروشیمی اروند، در این مدت سه هزار و ۴۲۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم ۲,۸۵۴ریال رقم خورد.


«پیزد»: مجتمع صنایع لاستیک یزد صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، را منتشر کرد که طبق آن این شرکت در این مدت ۳۳۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم ۶,۳۹۶ریال رقم خورد.

انتهای خبر

0
0