بورس پرس
1399/01/30
16:48
معاملات مشکوک "شیران"، سه شرکت سرمایه گذاری و ۱۱ نماد

در روز ثبت رکورد روزانه و ۲۳ هزار و ۲۱۹ واحدی شاخص، صنایع شیمیایی ایران، سه شرکت سرمایه گذاری و ۱۱ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات امروز بازار سهام با روند مثبت در اکثر گروه ها آغاز شد و ادامه رشد قیمت ها در نمادهای بزرگ منجر به جهش ۲۳ هزار و ۲۱۹ واحدی دماسنج بازار سرمایه شد تا شاخص ضمن ثبت رکورد رشد روزانه و تزریق ۱.۰۱ هزار میلیارد تومان نقدینگی حقیقی ها به بازار در کانال ۶۶۸ هزار تایی به کار خود پایان دهد.


براین اساس، بیش از ۶.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و ۲.۹ هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، بانک صادرات، پارس خودرو، پالایشگاه اصفهان به همراه گلوکوزان به ترتیب با داد و ستد بیش از ۳۵۸، ۲۵۸، ۲۲۲ ، ۲۱۴ و ۲۱۲ میلیون سهم تعلق گرفت.


در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۹ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، فولاد خراسان حاضر در بازار اول معاملات بورس که ضمن رشد ۵ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از ۱۱.۲ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین، پارس الکتریک، سرمایه گذاری جامی، کشتیرانی دریای خزر، دارو پخش، شوکو پارس، پلاستیران، شهد، پرمیت، پگاه فارس، تولی پرس، آهنگری تراکتورسازی ایران و صنایع شیمیایی ایران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور صنایع شیمیایی ایران، سه شرکت سرمایه گذاری و ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



انتهای پیام


انتهای خبر

0
0