رمزارز نیوز
1401/05/02
16:30
اعلام آمادگی صرافی FTX برای کمک به کاربران متضرر رمزارز!

سام بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی پیشروی FTX، در اطلاعیه جدید خود پیشنهاد داده… مطالعه مطلب ...

سام بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی پیشروی FTX، در اطلاعیه جدید خود پیشنهاد داده که نقدینگی اولیه مورد نیاز برای مشتریان صرافی و کارگزاری ورشکسته Voyager Digital را ارائه کند.


چندی پیش در ۲۸ ژوئن، وی گفته بود که برخی از شرکت‌های ارز دیجیتال ورشکسته شده‌اند، ولی اعلام نمی‌کنند. او همچنین هشدار داده بود که ورشکستگی‌های بیشتری در راه است.


سخنان مدیرعامل صرافی FTX به حقیقت پیوست؛ زیرا شرکت‌های بیشتری به مشکلات مالی مبتلا شدند. شرکت وام‌دهی Celsius در نهایت در کنار Three Arrows Capital و Voyager Digital برای جلوگیری از ورشکستگی اقدام کرد.


حال، بنکمن-فرید بیانیه‌ای را در توییتر منتشر کرده و توضیح می‌دهد که صرافی FTX مایل است به مشتریان Voyager کمک کند و قصد دارد نقدینگی اولیه را برای مشتریان Voyager فراهم کند. بنکمن-فرید همچنین گفته که دوست دارد افراد بیشتری را ببیند که مانند این شرکت برای ارائه سرمایه به افراد و شرکت‌های نیازمند وارد عمل شوند.


مدیر عامل FTX همچنین اخیرا در مورد بازارهای ارزهای دیجیتال صحبت کرد و خاطرنشان کرد که معتقد است مقررات کریپتو در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. طی مصاحبه، وی همچنین به پرونده ارزهای دیجیتال مانند ریپل که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تشکیل شده، اشاره کرد. وی اخیرا نیز گفت خواهان نظارت قانونی بیشتر بر روی رمزارزهاست. این گفته اما با واکنش‌هایی مواجه شد و از وی خواسته شد این بدعت را پیشنهاد نکند؛ چون ذات مستقل بودن رمزارزها را از بین می‌برد.


انتهای خبر

0
0