سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/12
08:52
#خودروسازی 🚦گروه خودرویی روز گذشته در صدر جدول برترین صنایع قرار گرفت و روز سبزی را پشت‌سر گذاشت. بزرگان این صنعت پس از بازگشایی مجمع سالیانه روند...

#خودروسازی



🚦گروه خودرویی روز گذشته در صدر جدول برترین صنایع قرار گرفت و روز سبزی را پشت‌سر گذاشت. بزرگان این صنعت پس از بازگشایی مجمع سالیانه روند نزولی را در پیش گرفتند که با توجه به ارایه صورت مالی نه چندان خوب در سایپا و پارس‌خودرو تاحدی فشار فروش منطقی به نظر می‌رسید.



🚗در این گروه #خساپا قصد دارد این بار نقش لیدری را ایفا کند. حجم معاملات سنگین روز گذشته مهر تائیدی بر این پیش‌بینی است. به نظر سایپا اندکی در این سطوح نوسان کرده و سپس رهسپار کانال ۲۰۰ تومانی گردد.



🚙در سوی دیگر #خودرو را داریم. سهمی که گزارش میان‌دوره‌ای بهتری داشت و زیان کمتری نسبت به بهار ۹۹ محقق کرد ! همچنین در تیر ماه فروش خوبی را به ثبت رساند. این سهم هدف نخست ۲۳۵ تومانی را دنبال می‌کند و چنانچه موفق به گذر از این سد گردد، یک رشد دیگر را تجربه خواهد کرد.



✅اما در گروه قطعه‌سازی #خکمک پس از سقوط بیش از ۸۰ درصدی اخیر می‌تواند با الگوی کف دوقلو به مدار رشد بازگردد. این سهم برای تغییر روند نیاز به گذر پر قدرت از سد ۱.۹۵۰ تومانی دارد.



انتهای خبر

0
0