سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/03
09:03
#داروسازی 💊رسیدن افزایش نرخ برخی اقلام دارویی موجب شده تا داروسازان بورس تهران هم در کانون توجه بازار قرار بگیرند. شاخص دارویی به لطف بزرگانی نظیر...

#داروسازی



💊رسیدن افزایش نرخ برخی اقلام دارویی موجب شده تا داروسازان بورس تهران هم در کانون توجه بازار قرار بگیرند. شاخص دارویی به لطف بزرگانی نظیر تیپیکو و برکت با حفظ روند صعودی توانسته طی ۴۰ روز معاملاتی اخیر بازدهی بیش از ۳۰ درصدی را ثبت کند و انتظار می‌رود در میان مدت اهداف ۱۳۲.۰۰۰ و ۱۴۵.۰۰۰ واحدی را لمس کند.



💉در این گروه #تیپیکو پس از رشد ۱۰۰ درصدی اخیر همچنان پر قدرت می‌تازد. در چارت تعدیل شده سقف (۲.۴۰۰ تومانی) در میان‌مدت دور از ذهن نیست.



💊در سوی دیگر #دکوثر را داریم که پس از کف‌سازی در محدوده قیمتی ۴۱۰ – ۴۲۰ تومانی، روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است. دکوثر به دلیل شرایط تکنیکی ایده‌آل پتانسیل ثبت یک رشد ۲۵ درصدی را داراست.



💉#دجابر دیگر نمادی است که مورد توجه است. این سهم با تکمیل آرایش AB=CD به مدار رشد بازگشته است. ۱.۹۰۰ تومان هدف قیمتی سهم خواهد بود.



💊و در نهایت اشاره به #داسوه داشته باشیم. شاید کمی زود باشد اما به نظر داسوه حرکتی در قالب امواج الیوت پیاده کند که در این صورت اهداف ۳.۵۰۰ و ۴.۰۰۰ تومانی را برای میان‌مدت این سهم متصوریم.



انتهای خبر

0
0