بورس پرس
1401/06/14
00:00
آغاز عملیات بازارگردانی ۱۲ ماهه سهام ۸ شرکت فرابورسی از امروز

عملیات بازارگردانی ۱۲ ماهه سهام ۸ شرکت فرابورسی با دامنه مظنه، چهار، سه و یک درصد کمتر از دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو زرد بازار پایه از امروز آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محسن اشعری زاد مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فیروزه پویا مبنی بر بازارگردانی سهام سرمایه گذاری وثوق امین و سرمایه گذاری جامی قابل معامله در تابلو زرد بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی دو نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از دوشنبه ۱۴ شهریور آغاز می شود.



همچنین پیرو مجوز فعالیت و درخواست تامین سرمایه بانک مسکن مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت های سرمایه گذاری مسکن الوند، شمالغرب، پردیس، زاینده رود و تهران در بازار اول و دوم فرابورس، بازارگردانی این نمادها با روش مبتنی بر حراج از دوشنبه ۱۴ شهریور آغاز می شود.



در این میان، پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی کیان مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت ریل پرداز نو آفرین قابل معامله در بازار دوم فرابورس، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز دوشنبه ۱۴ شهریور آغازمی شود.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0