آکادمی هلاکوئی
1400/06/24
15:20
تحلیل تکنیکال SafeMoon ؛ چهارشنبه ۲۴ شهریور

پرایس اکشن SafeMoon به دلیل اینکه همچنان در…

پرایس اکشن SafeMoon به دلیل اینکه همچنان در یک الگوی کانال موازی نزولی در نمودار روزانه خود قرار دارد ، حرکت قابل توجهی در نمودار خود نداشته است. به نظر می رسد SAFEMOON مومنتوم خود را از دست داده است و احتمال کمی وجود دارد که این آلت کوین بتواند مجددا بازیابی شود.


سرمایه گذاران می توانند در انتظار افت شدید قیمت SafeMoon باشند ، زیرا حجم معاملات آن کاهش یافته است و این بدان معنا است که در شرایط فعلی ، سرمایه گذاران دیگر علاقه ای به SafeMoon ندارند.


خرس های این آلت کوین می تواند با افت۴۱ درصدی قیمت، سطح ۰.۰۰۰۰۰۱۱۳ دلاری را به عنوان تارگت خود در نظر بگیرند، زیرا این سطح برای قیمت SafeMoon ،یک حمایت حائز اهمیت محسوب می شوند.


افزایش مداوم فشار فروش حتی می تواند SAFEMOON را مجددا به سطوح پایین تر کاهش دهد و قیمت را به کف ۰.۰۰۰۰۰۰۶۵ دلاری در ۱۰ آوریل(۲۱ فروردین)برساند. تنها یک رویداد مهم و غیر منتظره در بازار می تواند منجر به ادامه روند نزولی شود و قیمت SafeMoon را به مرز پایینی کانال موازی در ۰.۰۰۰۰۰۰۴۸ دلار برساند.


اگر گاوها به دنبال بهبودی و بازیابی باشند ، مستلزم هستند تا قیمت SafeMoon را به بالای مرز میانی الگوی تکنیکال مذکور در۰.۰۰۰۰۰۲۰۵ دلار برسانند.


150CFEBD F0BB 44A1 956B 0FC372091FB9 637672839254733043 300x162 - تحلیل تکنیکال SafeMoon ؛ چهارشنبه 24 شهریور

نمودار روزانه جفت ارز SAFEMOON/USDT


مقاومت های بعدی برای قیمت SafeMoon در اندیکاتور های میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه و ۵۰ روزه (SMA) در حدود۰.۰۰۰۰۰۲۳۱ دلار دیده می شود. تنها با یک حرکت قابل توجه صعودی همراه با افزایش فشار خرید ، SAFEMOON می تواند به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (SMA) در ۰.۰۰۰۰۰۲۸۱ دلار افزایش یابد.


اگر گاوها به دنبال تارگت های بالاتری باشند ، قیمت SafeMoon می تواند به خط روند بالای کانال موازی برسد ، که در نزدیکی سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۰۳۶۰ دلار قرار دارد.


با توجه به عملکرد نه چندان خوب قیمت SafeMoon در چند ماه گذشته ، در حال حاضر رسیدن به قیمت بالاتری قابل انتظار نیست. بنابراین ، SAFEMOON به احتمال زیاد در داخل الگوی تکنینال حاکم در نمودار خود حفظ خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0