آکادمی هلاکوئی
1400/06/01
14:10
۵ دلیل که چرا بیت کوین برای اولین بار از ماه مه از ۵۰،۰۰۰ دلار عبور کرد

اوایل امروز ، پرچمدار ارزهای دیجیتال برای اولین…

اوایل امروز ، پرچمدار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از ۱۵ مه(۲۵اردیبهشت) به سطح ۵۰،۰۰۰ دلار رسید. یک تحلیلگر CryptoQuant پنج دلیل احتمالی را که ممکن است باعث افزایش قیمت بیت کوین شده باشد ، ارائه می دهد.


Q - 5 دلیل که چرا بیت کوین برای اولین بار از ماه مه از 50،000 دلار عبور کرد

دلایلی که احتمالا باعث بازیابی قیمت بیت کوین شده است


یک تحلیلگر که در توییتر با نام [email protected] شناخته می شود ، پنج دلیل را مشخص کرده است که باعث شده بیت کوین در اوایل امروز دوباره قیمت ۵۰،۰۰۰ دلار را بازپس گیرد.


از جمله دلایل آن می توان به بازیابی هش ریت بیت کوین پس از ممنوعیت اخیر استخراج ارزهای دیجیتال در چندین استان چین (قطب های کلیدی انرژی محلی) ، فروش بیت کوین در ضرر و نشان دادن ترس شدید توسط شاخص ترس و طمع اشاره کرد.


این تحلیلگر همچنین شورت اسکوئیز در بازار آتی بیت کوین را که بین ۲۱ جولای(۳۰تیر) تا ۲۶ جولای(۴مرداد) انجام شد و خریدهای مقیاس بزرگ بیت کوین در صرافی های رمزارز متمرکز جزو دلایل احتمالی برشمرد. دلیل نهایی او این است که استخراج کنندگان رمزارزها از ۱۷ مه(۲۷اردیبهشت) فشار فروش خود را در بازار BTC کاهش داده اند.


تحلیلگر در حال حاضر انتظار دارد رمزارز پیشرو محدوده قیمت ۴۸،۰۰۰-۴۹،۰۰۰ دلار را مجددا آزمایش کند و سپس از سطح ۵۱،۰۰۰ دلار بالاتر برود و سعی کند رکورد جدیدی را بالای ۵۷،۰۰۰ دلار ثبت کند.


PayPal قرار است به کاربران بریتانیایی خود رمزارز ارائه دهد


همانطور که روز دوشنبه توسط U.Today گزارش شد ، غول پرداخت مستقر در ایالات متحده ، PayPal ، قصد دارد در آینده نزدیک به مشتریان بریتانیایی خود اجازه خرید بیت کوین و سه رمزارز برتر دیگر (Ethereum ، Litecoin و Bitcoin Cash) را بدهد.


در حال حاضر ، این شرکت از نزدیک با نهادهای نظارتی در انگلیس همکاری می کند تا مجوز اجرای وعده های خود در مورد رمزارز را دریافت کند.


در اکتبر سال گذشته(مهر۱۳۹۹) ، PayPal اعلام کرد که به مشتریان آمریکایی خود اجازه می دهد کوینهای فوق را خریداری کرده و فقط در حساب های خود در شبکه PayPal ذخیره کنند. برداشت از آنها برای انتقال به کیف پولها یا صرافی های دیگر مجاز نیست.


امسال ، PayPal برنامه ریزی کرد تا مشتریان بتوانند از رمزارز برای خرید کالا و خدمات از طریق بیش از ۲۶ میلیون فروشنده از طریق برنامه Venmo خود استفاده کنند که عمدتا مورد استقبال مخاطبان millennial(متولدین اواخر دهه هشتاد تا اواخر دهه نود میلادی) قرار گرفته است.


در ماه مه(اردیبهشت) سال جاری ، PayPal اعلام کرد که به زودی به دارندگان رمزارز خود اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتالی خود را برداشت کنند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: UTODAY


انتهای خبر

0
0