سهامیاب - آموزش بورس
1399/11/25
08:01
#فلزی_و_معدنی ✍️ نمادهای گروه فلزی و معدنی در حالی به نخستین سطوح مقاومتی نزدیک می‌شوند که رشد دلار و پرش قیمت‌ها در بازارهای جهانی می‌تواند محرکی...

#فلزی_و_معدنی



✍️ نمادهای گروه فلزی و معدنی در حالی به نخستین سطوح مقاومتی نزدیک می‌شوند که رشد دلار و پرش قیمت‌ها در بازارهای جهانی می‌تواند محرکی برای عبور آنها از سدهای کوتاه‌مدتی باشد.



↖️ رشد قیمت #مس در هفته گذشته بیش از ۴ درصد بوده است. #فملی نیز به کمک رشد مس و دلار پتانسیل رشد تا سطوح ۱.۴۰۰ تومانی را خواهد داشت.



📈 در فلز #روی پرش ۵.۷ درصدی طی یک هفته ثبت شده است. در بین شرکت‌های تولیدکننده سرب و روی نمادهایی نظیر #فاسمین #فروی #کروی #فسرب و تا حدودی #کیمیا گزینه‌های جذاب‌تری برای خرید و نوسان‌گیری خواهند بود.



✅ اما در فولادی‌ها هم شرایط خوبی خواهیم داشت. خصوصا که شرکت‌ها در بورس کالا شرایط مناسبی دارند. در این گروه #ارفع با افزایش تقاضا به سمت مقاومت ۱.۳۸۰ تومانی در حرکت است. این سهم در صورت گذر از این سطح، کانال ۱.۶۰۰ تومانی را نشانه خواهد گرفت. #ذوب #فولاد #هرمز #فخوز و #کاوه دیگر نمادهایی هستند که به روند صعودی آغاز شده ادامه خواهند داد.



🔰 و در نهایت اشاره به #ومعادن داشته باشیم که تحت تاثیر رشد زیر مجموعه‌ها شرایط مناسبی برای پیشروی تا سطوح ۱.۴۵۰ تومانی خواهد داشت.



انتهای خبر

0
0