بورس پرس
1401/06/19
08:45
توقف بانک تجارت و ۷ شرکت، رفع گره از یک سهم + بازارگردانی شرکت تازه

نماد بانک تجارت و ۷ شرکت به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و یک سهم نیز مشمول رفع گره معاملاتیو بازارگردانی شرکت تازه وارد هم شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته جاری، نماد شرکت های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها، مهرام ، آلومینیوم ایران ، ماشین سازی اراک ، بانک تجارت و کشاورزی و دامپروری بینالود به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های ایران خودرو دیزل و بیمه تجارت نو هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


در این میان امروز شرکت مهندسی فیروزا که در بازار پایه نارنجی فرابورس حضور دارد و در روزهای گذشته دارای صف خرید بود، مشمول رفع گره معاملاتی است.


بازارگردانی سهام شرکت تازه وارد پخش رازی هم در فرابورس شروع شد و حجم مبنای "آینده " هم طبق مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه شد.


براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی ، ساعات معاملات فرابورس از امروز با افزایش ۳۰ دقیقه ایی به ۴ ساعت افزایش می یابد و تا ساعت ۱۳ جریان دارد. به این ترتیب پیش‌گشایش نمادها در بازارهای اول، دوم و پایه از ساعت ۸:۴۵ تا ۹، مرحله گشایش راس ۹ و مرحله حراج پیوسته نیز از ۹ تا ۱۳ خواهد بود.


همچنین در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط، پیش‌گشایش از ۸:۴۵ تا ۹ و مرحله گشایش اول ۹ در نظر گرفته شده است. در این بازار، مرحله حراج پیوسته از ۹ تا ۱۲:۳۰ و پیش‌گشایش مرحله دوم نیز ۱۲:۳۰ تا ۱۳ تعیین شده است. در بازار SME همچنین مرحله گشایش دوم ساعت ۱۳ خواهد بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0