بورس۲۴
1401/05/18
13:14
فولاد به تنهایی شاخص کل را بالا کشید

ارزش معاملات خرد به بیش از ۲,۴ همت رسید که در مقایسه با روز معاملاتی قبل حدود ۷ درصد افت داشت. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانک ها و موسسات انجام شد.

فولاد به تنهایی شاخص کل را بالا کشید

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به بیش از ۲,۴ همت رسید که در مقایسه با روز معاملاتی قبل حدود ۷ درصد افت داشت. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانک ها و موسسات انجام شد.


تراز پول خرد بازار منفی ۲۴۵ میلیارد تومان بود.


در روز جاری شاهد ورود نقدینگی حقیقی به گروه های استخراج زغالسنگ، مخابرات و بیمه بودیم. گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات و فرآورده های نفتی هم با بیشترین تزریق نقدینگی از سوی حقوقی ها همراه شدند.


نمادهای فولاد، خاورح، سهرمز، بپاس، کایزد، کالا، غویتا، وکبهمن، فزر و حتاید بیشترین خریدهایی بودند که حقیقی ها از حقوقی ها انجام دادند. حقوقی ها نیز تا توانستند خساپا، شپنا، وساپا، وبملت، شستا، خاور، نوری، وتجارت، سیستم و فملی را از حقیقی های بازار خریداری کردند.


شاخص کل به مدد نمادهایی همچون فولاد، خساپا و وبملت بیش از ۳ هزار واحد افزایش یافت و به محدوده یک میلیون و ۴۵۲ هزار واحد نزدیک شد. فولاد به تنهایی ۲,۹۶۵ واحد شاخص را بالا کشید.


شاخص هموزن نیز ۸۰۱ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۳۹۱ هزار پایی نزدیک شد. شاخص فرابورس هم ۱۰۰ واحد رشد کرد.

انتهای خبر

0
0