آکادمی هلاکوئی
1401/01/18
02:00
جمع آوری ۳.۶ میلیون دلار سرمایه توسط SenseiNode در دور اول سرمایه گذاری

شرکت SenseiNode، یک شرکت زیرساخت‌های بلاکچین در آمریکای…

شرکت SenseiNode، یک شرکت زیرساخت‌های بلاکچین در آمریکای لاتین، روز چهارشنبه اعلام کرد، ۳.۶ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری اولیه به رهبری Borderless Capital جمع‌آوری کرده است.


پابلو لارگویا (Pablo Larguía)، مدیرعامل سنسی نود به CoinDesk گفت: تاکنون هیچ ارائه‌دهنده زیرساخت بلاکچین در آمریکای لاتین وجود ندارد که از رفتار نادرست اعتبار سنج ها جلوگیری کند و نظارت مستمر برای مشتریانی مانند مبادلات و پایه‌های پروتکل را فراهم کند. سرمایه‌گذاران سرمایه‌های ریسک پذیر را به شرکت‌هایی وارد می کنند که کار کثیف را انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که گره‌ها، رایانه‌هایی که زنجیره‌های بلاکی را با آخرین تراکنش‌ها به‌روز نگه می‌دارند، کاملا کارآمد هستند.


Blockdaemon و Alchemy دو تا از بزرگترین شرکت های زیرساخت رمزارزها در سراسر جهان هستند. در ژانویه (دی ۱۴۰۰)، Blockdaemon با ارزش گذاری ۳.۲۵ میلیارد دلار، ۲۰۷ میلیون دلار جمع آوری کرد، در حالی که Alchemy پس از سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری در سهام با ارزش ۱۰.۲ میلیارد دلار، تبدیل به یک دکاکورن شده است.


لارگویا گفت که طی شش ماه گذشته سنسی نود آزمایش‌هایی از خدمات خود انجام داده و ۵۰ گره را با ۱۱ بلاکچین از جمله اتریوم، الگورند، سولانا، پولکادات و آوالنچ مستقر کرده است. او افزود که تا پایان سال ۲۰۲۲، این شرکت قصد دارد بیش از ۵۰۰ گره را در منطقه مستقر کند، با تمرکز عمده بر برزیل و مکزیک و پس از آن آرژانتین و کلمبیا.


بر اساس آمار اتریوم تا ۳۱ مارس (۱۱ فروردین)، لارگویا گفت که کمتر از ۱٪ از گره ها در سراسر جهان در آمریکای لاتین مستقر هستند. در حالی که ایالات متحده دارای ۲,۴۵۹ گره است، بزرگترین کشور منطقه، برزیل، تنها ۲۹ عدد دارد. کمبود گره ها، به ویژه به عنوان قطب وب۳ در منطقه، چشمگیر است.


به گفته لارگویا، در مکان‌هایی مانند ایالات متحده، اکثر گره‌ها بر روی سرویس های ارائه شده توسط آمازون یا مایکروسافت میزبانی می‌شوند و مانع تمرکززدایی زیرساخت‌های بلاکچین می‌شوند. در مقابل، آمریکای لاتین دارای صنعت مرکز داده “فوق العاده غیرمتمرکز” است که “مزیت رقابتی بزرگی” برای منطقه فراهم می کند، و افزود که سنسی نود در حال حاضر در حال مذاکره با شرکت های اصلی مرکز داده آمریکای لاتین است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0